bouwhuis

Het was behoorlijk doorbijten. Heeft heel wat strijd gekost, maar ze is nu super trots

S. Klaassen

Leuk en goed, maar toch een grote belasting voor jonge kinderen. Vereist goede doorzettings vermogen van kind en ouders.
De cursus is minder geschikt voor Apple gebruikers omdat de functie...
De cursus is minder geschikt voor Apple gebruikers omdat de functie toesten soms anders zijn en dat is jammer, tevens een TIP.

I groothuis

Mijn dochter van 9 was toch moeilijk te motiveren om het zolang consequent te blijven doen. Ze begon wel enthousiast. Zal wel van kind tot kind verschillen.

Voets

Het is super goed bevallen. Een leuke cursus en duidelijk mijn dochter dat ging zo goed. Ze roept er ook over en is er blij mee dat ze de cursus gehaald heeft. Mijn zoon heeft een her maar hij heeft... Het is super goed bevallen. Een leuke cursus en duidelijk mijn dochter dat ging zo goed. Ze roept er ook over en is er blij mee dat ze de cursus gehaald heeft. Mijn zoon heeft een her maar hij heeft dyslexie dus heeft er meer moeite mee maar hij blijft oefenen en ook dat komt goed.

C. van 't Erve

Ons kind was vanaf les 1 t/m 75 heel enthousiast en gemotiveerd. Deed trouw zijn lessen. Vanaf les 75 had hij er meer moeite mee, maar naar veel doorzettingsvermogen en hem steeds te pushen is het... Ons kind was vanaf les 1 t/m 75 heel enthousiast en gemotiveerd. Deed trouw zijn lessen. Vanaf les 75 had hij er meer moeite mee, maar naar veel doorzettingsvermogen en hem steeds te pushen is het hem toch gelukt. Met name de snelheidstesten werd hij gefrustreerd van om dat het hem niet gelijk lukte, en de plakkers voor het toetsenbord gingen toen vaak loslaten waar hij boos door werd.

Gabie Kusters

Rhona vond het een leuke cursus en heeft er goed door leren typen.