Noordegraaf

Alyssa heeft met plezier de cursus gevolgd en kon eigenlijk niet wachten op de nieuwe boekjes.

astrid zeldenrijk

Bart is een heel gedisiplineerd jongetje maar hij vond het wel heel saai, zeker aan het begin.

Mariette Thijssen

Duidelijke cursus fijn de feedback van de cursusjuf. Soms wat onduidelijk wat er van de kinderen verwacht werd of waar ze naartoe moeten.

N. Christinakis

Goede, kindvriendelijke cursus met goede begeleiding.

claudia hegeman

Zeer positief, zelfstandige cursus, ouder hoeft zich er niet mee te bemoeien.

xxxxxx

Eerste helft kon dochter de motivatie er goed in houden (ze beschikt over voldoende zelfdiscipline). Met name de laatste 5 weken werd dit moeilijk. juist in deze laatste periode kan ook ongevraagd... Eerste helft kon dochter de motivatie er goed in houden (ze beschikt over voldoende zelfdiscipline). Met name de laatste 5 weken werd dit moeilijk. juist in deze laatste periode kan ook ongevraagd een aantal motiverende emails (hoe gaat het?/aanmoediging) worden verzonden. het contact met docent vond alleen plaats nav. vragen. omdat wij niet veel vragen hadden, hebben we nauwelijks contact gehad. Maar als we een vraag hadden zijn we goed van antwoord voorzien.

Renate

De teksten waren erg oninteressant voor onze dochter, ze heeft zich er echt doorheen moeten bijten!! saaie onderwerpen voor een meisje van 12.
De illustraties en stickers zijn ook nogal...
De illustraties en stickers zijn ook nogal kinderachtig en niet echt gericht op meiden.

G.J.G.C. Ramaekers

Goede opzet voor alle klasse en niveau"s

Jacomien Wichers/moeder Hanna Prakken

Heel plezierig hebben we de typecursus ervaren. Fijn dat Hanna haar eigen tempo kon volgen, zeker omdat 100 lessen wel discipline vraagt. Dat ze een kaartje kreeg van Marga tijdens haar ziekte werd... Heel plezierig hebben we de typecursus ervaren. Fijn dat Hanna haar eigen tempo kon volgen, zeker omdat 100 lessen wel discipline vraagt. Dat ze een kaartje kreeg van Marga tijdens haar ziekte werd ook zeer gewaardeerd!

Janneke Hogenboom

Zenzi heeft geheel zelfstandig besloten de cursus te willen doen, en deze ook geheel zelfstandig gedaan. Soms was het best een opgave, elke dag tijd te maken voor de oefeningen maar omdat ze zo... Zenzi heeft geheel zelfstandig besloten de cursus te willen doen, en deze ook geheel zelfstandig gedaan. Soms was het best een opgave, elke dag tijd te maken voor de oefeningen maar omdat ze zo gemotiveerd was lukte het haar binnen de tijd die ze wilde en met een zeer goed resultaat.
Ik heb haar niet hoeven begeleiden, de cursus daarmee ook alleen vanaf enige afstand meegemaakt. Het was leuk om te zien hoe ze zich vast beet om voor de zomervakantie, voor ze naar de middelbare school gaat, blind te kunnen typen. En dat dat haar lukte in haar eentje is denk ik heel goed voor haar zelfvertrouwen.