S. Stevens

Nikki begon gemotiveerd aan de lesstof, maar naar mate de cursus langer duurde werd de motivatie minder. Ze vond het erg saai en we moesten haar steeds motiveren om door te gaan.
Vooral de...
Vooral de lange stukken tekst van papier overtypen vond ze erg vervelend. Wellicht wat meer beloningen en spannendere teksten, waardoor de typeles meer een avontuur wordt.
Wel heeft zij in een half jaar goed leren typen, Wellicht is een follow up een idee, om na te gaan of het kind de vaardigheden behoudt.

Bertens

Positief, toen bleek dat ons kind te veel activiteiten had na school konden we het programma aanpassen zodat hij het op eigen tempo verder kon doen.

A Klijn

Goede ervaring met Pica, is mogelijk om het in eigen tempo te doen. Vragen worden binnen een week beantwoord. Om de twee nieuw huiswerk op gestuurden altijd weer een verassing wat er weer bij zat... Goede ervaring met Pica, is mogelijk om het in eigen tempo te doen. Vragen worden binnen een week beantwoord. Om de twee nieuw huiswerk op gestuurden altijd weer een verassing wat er weer bij zat altijd weer leuk.

Tb van vliet

Ontzettende leuke cursus boekjes die elke keer de juiste stimulans en tips gaven
Leuk kort en bondig opgezet goede methode goede opbouw en leuk dat er ook echt door iemand van buitenaf word gereageerd ook heel leuk dat er meer geleerd word als alleen typen zoals brieven en mails en schema's

N. Krikke-van den Berg

Mijn dochter vond het erg leuk. Elke 2 weken zat ze te verwachten op de post.

A.

I.t.t. bij onze zoon is het bij onze dochter niet helemaal van een leien dakje gegaan.
Ze was of nog te jong of deze methode was niet geschikt voor haar.
Denk dat ze m.n. de...
Ze was of nog te jong of deze methode was niet geschikt voor haar.
Denk dat ze m.n. de zelfstandigheid van deze cursus niet aankon.

M. Egberts

Ik vond dat ze voor groep 7 al erg veel moesten doen , zoals al correspondentiebrieven typen.

Jessica Miske

SUPER!! Ik zou het iedereen aanraden. Goede tips en begeleiding.

LB

Voor Kes hebben wij eerst vooraf overleg gehad met Pica. Dat hebben wij als prettig ervaren. Pica geeft de indruk terzake kundig te zijn en denk met ons mee.