Ingrid Veldhuis

Wij hebben de cursus als heel ontspannend ervaren. Leonie kon thuis haar ding doen en vond het geweldig om iedere twee weken post te ontvangen. Hier keek ze echt naar uit.

Sonja van Liere

Mooi oefeningen en toetsen. Niet te lang per les.

Lien de Voogd

Het is vrij saai en daardoor moeilijk vol te houden. Ik moest als ouder tot het einde er bij blijven zitten en stimuleren.

M Vermeij

Nynke is vol enthousiasme begonnen. in de loop van het traject moestem we haar wel echt stimuleren om te blijven oefenen. Zeker toen er, door omstandigheden, een gat viel in het lesmateriaal. Het... Nynke is vol enthousiasme begonnen. in de loop van het traject moestem we haar wel echt stimuleren om te blijven oefenen. Zeker toen er, door omstandigheden, een gat viel in het lesmateriaal. Het duurde toen even tot nieuw lesmateriaal kwam en dat haalde haar flink uit het ritme. Als ouder zal ik dan ook kiezen voor een later moment bij ons volgende kind. Hopelijk betekent ouder ook wijzer en daardoor meer instaat om te plannen.

wilma van den eijkel

Zeer positief! Lisette heeft de cursus zonder hulp van haar ouders, dus zelfstandig gemaakt. Ze vond het leuk om te doen, keek zelfs naar de post uit!

Luc Cooijmans

Ik vond het erg leuk om te doen

Froukje Kootstra

Een leuke leerzame cursus die goed te doen is

Gerdine Niesing

Goede service, altijd op tijd het volgende lespakket in huis.
Lesmateriaal was varierend en met leuke plaatjes.

Karin Hutten

Prima cursus. De reactie van de begeleider zijn enthousiast en stimulerend voor de cursist.

P. Hendriksen-Stam

Ons vierde kind wat zijn type diploma bij PICA haalt. Tot nu toe altijd heel erg tevreden!