hannoufi

Mijn kind vond het leuk dat hij zijn diploma heeft gehaald.

Lamberts

Ik vind de lessen saai. et was veel werk om haar elke dag aan het typen te krijgen. De spelletjes moeten een beloning zijn maar het zou veel leuker zijn als de spelletjes deel uitmaken van het... Ik vind de lessen saai. et was veel werk om haar elke dag aan het typen te krijgen. De spelletjes moeten een beloning zijn maar het zou veel leuker zijn als de spelletjes deel uitmaken van het cursusmateriaal.

M. Bosma-Kroese

Over het algemeen een wat saaie cursus. Het heeft mijn zoon geen plezier gegeven om hieraan te werken.

Femke Werkman

Goede begeleiding, onze zoon heeft het zonder onze supervisie uitgevoerd.

Moniek Prins

Het kostte veel discipline, maar is gelukkig gelukt! Wel onduidelijk welke eindeisen er nu precies waren. Hier werd slecht over gecommuniceerd. Op mailtjes van ouders werd niet gereageerd, jammer.

FvS

Ik heb de indruk dat mijn dochter goed heeft leren blindtypen, maar dat het haar gelukt is om de hele cursus van 100 lessen af te maken kwam wel omdat zij een zeer ijverig en conscientieus kind is.... Ik heb de indruk dat mijn dochter goed heeft leren blindtypen, maar dat het haar gelukt is om de hele cursus van 100 lessen af te maken kwam wel omdat zij een zeer ijverig en conscientieus kind is. Het vraagt namelijk flink wat doorzettingsvermogen van een kind!

Monique Koldenhof

Goede ervaring met 10 vingers blind

Karin van kasteren

Goede uitleg vooraf, goed materiaal. Meer ouderparticipatie nodig dan vooraf ingeschat. Doel is niet de tekst, maar de manier waarop deze goed getypt wordt . Niks gehoord van lerares toen Laudie... Goede uitleg vooraf, goed materiaal. Meer ouderparticipatie nodig dan vooraf ingeschat. Doel is niet de tekst, maar de manier waarop deze goed getypt wordt . Niks gehoord van lerares toen Laudie aantal weken na les 19 niks heeft laten horen. Als ouder kind moeten stimuleren om regelmatig te typen

N. Geijsen

De cursus krijg je niet cadeau maar is wel haalbaar. Goede balans dus. Mijn kinderen waren oprecht trots op zichzelf.

Tamara de Graaff

Mijn zoon ging goed van start, maar voor de laatste onderdelen ontbrak de motivatie, daarom heeft de cursus uiteindelijk 2, 5 maand langer geduurd.