Neal Filmer

Combi lesmateriaal en site werkte prima, ben wel bang dat ze het nu snel zal verleren. Overigens maakt ze vooral gebruik van de ipad en zelden de computer. wellicht na de vakantie wordt dat anders

zimmerman

Weinig tot geen motivatie voor het kind. Het is beter dat het kind echt op les gaat dan thuiscursus
ik nou het geen tweede keer proberen

Pauline Spans

Prima typecursus. Niet teveel huiswerk, maar precies genoeg om de aandacht er nog bij te houden. Joran is veel beter geworden in spelling en schrijven tijdens de cursus volgens zijn leerkracht.

miranda berkhout

Prima cursus!

Arita Voerman-Amptmeijer

Onze zoon begon erg gemotiveerd aan de cursus. De letters zaten er snel in, maar toen de teksten getypt moesten worden werd het wel een opgaven. Tijn was er lang mee bezig en elke dag een tekst was... Onze zoon begon erg gemotiveerd aan de cursus. De letters zaten er snel in, maar toen de teksten getypt moesten worden werd het wel een opgaven. Tijn was er lang mee bezig en elke dag een tekst was teveel. We hebben toen ook meer uitgesteld en de opdrachten over 2 weken verdeeld.

vd meer

Veel oefenen is een must anders heeft het geen effect.

J.T. Wilders

Het duurde lang voor het gevoel van mijn dochter... Maar ze heeft wel een super score gehaald dus het was wel ergens goed voor :)

Leenders

Ik vond er erg weinig feedback. Naar ons als ouders zelfs helemaal niets.....

A

Duidelijke cursus. Best pittig om echt vol te houden. Onze zoon had wel onze motivatie nodig. Ik vind het overigens heel goed dat een kind ervaart dat het ergens voor moet werken, alvorens beloond... Duidelijke cursus. Best pittig om echt vol te houden. Onze zoon had wel onze motivatie nodig. Ik vind het overigens heel goed dat een kind ervaart dat het ergens voor moet werken, alvorens beloond te worden.

Margreet Steup-Beekman

Heel positief. Goede begeleiding.
Martijn was niet zo gemotiveerd, maar het is toch gelukt om hem de eindstreep te laten halen.
Discrete feedback manier via de mail als hij toetsen niet...
Heel positief. Goede begeleiding.
Discrete feedback manier via de mail als hij toetsen niet inleverde