M. Schaak

Mijn kind vond de typecursus leuk. Hierdoor was het goed vol te houden. De cursus duurt niet te lang en de lessen zijn ook goed qua tijd wat het kind er aan moet besteden.

Janny van der Velde

Duidelijke uitleg met de opdrachten. Overzichtelijk lesmateriaal. Goed opbouwend.

A. van Steeg

2 x een kind via pica een typecursus laten doen.

Marcel

Het lesmateriaal is duidelijk en uitdagend. Het kostte wel veel discipline en enige ondersteuning van de ouders om de duur van de cursus in de frequentie van 5 dagen met oefeningen vol te houden.

M. Eveleens

Duidelijk en goed te doen.

Annemiek Pul

Leanne heeft de cursus met veel plezier gevolgd en kan nu goed typen.

Schroder

Goede cursus voor kinderen met veel zelfdiscipline.

Jacobs

Prima, alleen ligt het tempo wat hoog, er mag iets meer tijd worden uitgetrokken voor de cursus

j bruinsma

Grote spijt van deze cursus, weggegooid geld,

wilma Jansen

Onze oudste dochter had ook al bij jullie typecursus gevolgd en dat beviel ons uitstekend. Je kunt je eigen snelheid bepalen als het erop aankomt. En we hebben onze kinderen zelfstandig laten... Onze oudste dochter had ook al bij jullie typecursus gevolgd en dat beviel ons uitstekend. Je kunt je eigen snelheid bepalen als het erop aankomt. En we hebben onze kinderen zelfstandig laten werken. Wij hebben als ouders alleen herinnerd om te gaan typen. Die zelfstandigheid vonden onze kinderen heerlijk. En ze hebben laten zien dat ze het ook kunnen. Dus petje af inderdaad.