Brouwer

Prima cursus, zoon heeft zich goed aan onze afspraken gehouden en we zijn blij dat hij het heeft gehaald

Natascha Janssen

Prettig, duidelijk en professioneel

Amira dieleman

Dochter begon vol enthousiasme maar haakte halverwege af . Ze vond de teksten saai en zag geen vooruitgang. Het werd een moetje en dat vonden we wel vervelend. Inmiddels is er overheen want nu kan... Dochter begon vol enthousiasme maar haakte halverwege af . Ze vond de teksten saai en zag geen vooruitgang. Het werd een moetje en dat vonden we wel vervelend. Inmiddels is er overheen want nu kan ze haar dagboek op de I pad typen!! Super

Nancy kouwenhoven

Prima cursus, duidelijk en leuk.

Martin Bakker

Handig online, je kunt zelf de planning bepalen en de lesstof is duidelijk genoeg voor het kind om zelfstandig aan de slag te gaan. Ook werkt het motiverend. Wel had onze zoon af en toe moeite om de... Handig online, je kunt zelf de planning bepalen en de lesstof is duidelijk genoeg voor het kind om zelfstandig aan de slag te gaan. Ook werkt het motiverend. Wel had onze zoon af en toe moeite om de hele instructies te lezen, maar dat zal meer aan hem gelegen hebben.

J. Draijer

De motivatie nam af naar mate de lesstof vorderde, omdat het te saai werd gevonden.

Hetty Röben-Dekker

De laatste weken was het moeilijker de motivatie vast te houden. Verder heeft Laurens het prima gedaan met deze cursus.

Tolsma

In het begin prima, mooie boekjes, stickers plakken, spelletjes als beloning. Progressie ook groot, later wat meer de klad erin, mn door grote overgang ts 'gewone' toetsen en snelheidstoetsen.... In het begin prima, mooie boekjes, stickers plakken, spelletjes als beloning. Progressie ook groot, later wat meer de klad erin, mn door grote overgang ts 'gewone' toetsen en snelheidstoetsen. Daardoor werd de motivatie snel minder. Knap dat het typen zo goed ingesleten raakt in zo'n korte tijd, heel goed systeem.

Jolanda Schlief

Dirk vond het erg langdradig, steeds moest hij gemotiveerd worden.
Dit was bij onze dochter minder, maar ook zij vond het na de helft saai worden.

A. Landman

In eerste instantie was het verkeerde niveau opgestuurd ( voor de verkeerde klas). Na een mailtje is dit meteen rechtgezet.