Ingrid Parlevliet- van den Heuvel

Goede ervaring, materiaal keurig verzorgd en duidelijk uitgelegd wat te doen. Map ook netje om alles in op te bergen. Online was alles ook duidelijk met de wekelijkse toetsen. Spelletje na zoveel... Goede ervaring, materiaal keurig verzorgd en duidelijk uitgelegd wat te doen. Map ook netje om alles in op te bergen. Online was alles ook duidelijk met de wekelijkse toetsen. Spelletje na zoveel toetsen ook goed motivatie moment.

P. van 't Goor

Goede cursus, precies op maat!

Anita Beltman

Tijdens het leren helemaal oke, alleen als het programma afgelopen is maar toen Marnix de snelheid nog niet had. Voel je je een beetje zwemmen. zeker als dat langere tijd duurt. Misschien dan nog... Tijdens het leren helemaal oke, alleen als het programma afgelopen is maar toen Marnix de snelheid nog niet had. Voel je je een beetje zwemmen. zeker als dat langere tijd duurt. Misschien dan nog wat handvatten.

Nathalie Zijlstra-Breukink

Overall zijn wij zeker tevreden en zijn wij blij met het resultaat. Maar ik vond het tempo vrij pittig voor een kind uit groep 5. Het was soms best aanpoten en de teksten spraken hem ook niet... Overall zijn wij zeker tevreden en zijn wij blij met het resultaat. Maar ik vond het tempo vrij pittig voor een kind uit groep 5. Het was soms best aanpoten en de teksten spraken hem ook niet altijd aan.

Esther Schimmel

Wij hebben de typecursus via Pica als zeer prettig ervaren.

Ramon Enzendorfer

Wij vonden het een zeer goede en nuttige cursus voor Max.
Alles wijst zichzelf en is goed te doen.
Voor onze dochter van wij dit jaar dezelfde cursus bestellen. Zegt genoeg!

xxxx

Lesstof goed en op niveau (hier er daar wat kleine foutjes in de tekst). Feedback is vrij algemeen maar wel stimulerend voor kind.