Danielle van Laatum

Op zich leuke cursus en leuke verhaaltjes. Kim keek ook steeds uit naar de reactie die ze telkens snel kreeg nadat ze een toets had gemaakt. Toch vond ik het wel een lange periode voor kids om de... Op zich leuke cursus en leuke verhaaltjes. Kim keek ook steeds uit naar de reactie die ze telkens snel kreeg nadat ze een toets had gemaakt. Toch vond ik het wel een lange periode voor kids om de discipline op te brengen om steeds te oefenen.
Soms klopten de teksten niet stond er een andere tekst in de toets als dat er op het voorbeeld stond. Dat vond ik niet zo netjes. Zeker niet voor de hoge prijs die ervoor staat en het eigenlijk heel erg geautomatiseerd is. Hopelijk heeft ze er in de toekomst veel profijt van.

claudia van Hoove

Een hele goede cursus,waarmee je kind spelender wijs leert typen

Nvt

Zijn tevreden. Initiatief ligt veel bij kind en als ouders moet je kind regelmatig aansporen.

renes67@kpnmail.nl

Een duidelijke kindvriendelijke typecursus.

Nanneke op den Kamp

Een erg leuke cursus waarbij je kind in een paar maanden goed leert typen!

Nicole

Mijn kind was in het begin gemotiveerd maar na 3 maanden moest ik hem toch achter zijn broek aan zitten om te oefenen. Ik ben blij dat hij toch de cursus goed heeft voltooid want hij heeft er nu al... Mijn kind was in het begin gemotiveerd maar na 3 maanden moest ik hem toch achter zijn broek aan zitten om te oefenen. Ik ben blij dat hij toch de cursus goed heeft voltooid want hij heeft er nu al profijt van. Op de middelbare school zal hij dat nog meer hebben uit de ervaring met mijn dochter die ook haar type diploma heeft.

D. Evertse

Goed en duidelijk. Het enige wat wij als ouders als minder hebben ervaren is dat wanneer het examen gemaakt is dan moet de cursist wachten op de uitslag en dat is voor een kind erg lang misschien... Goed en duidelijk. Het enige wat wij als ouders als minder hebben ervaren is dat wanneer het examen gemaakt is dan moet de cursist wachten op de uitslag en dat is voor een kind erg lang misschien zou het prettiger zijn dat de docent even een kort bericht stuurt naar haar leerling met een kort berichtje dat ze nog even moeten wachten op de uitslag. Er wordt namelijk aangegeven dat ze elke dag moeten kijken of ze al antwoord hebben terwijl ze eigenlijk een paar dagen moeten wachten omdat alles na gekeken moet worden wat ook begrijpelijk is. Maar wij merkten aan onze dochter dat ze er erg onrustig van werd en ik weet zeker als juf Sandra even een kort bericht had gegeven dat alles goed aangekomen was en dat alles nagekeken moest worden dat ze er dan veel rustiger onder was gebleven. Wij zijn wel blij met het eind resultaat en zij zelf ook. Bedankt hiervoor.

Jan Klooster

Prima cursus. Goed lesmateriaal . Zeer tevreden.

Colinda Koorevaar

Wij zijn heel tevreden over Instituut Pica! Duidelijke en goede lesmethode.

Petra Apeldoorn

Ik vond het een goede cursus. Erik was goed gemotiveerd. Alleen de feedback na elke lesweek vond ik matig.