Jacqueline

Op een leuke, snelle manier leren typen, geweldig!!!

JH Ensing

Prima cursus, kinderen worden flink uitgedaagd!

Geben Mollema

Professionele cursus, goed op het kind afgestemd en gebaseerd op zelfstandigheid.

M.R. Ballintijn

Na haar zus heeft nu ook onze jongste dochter prima leren typen bij Pica.

Lemmer

Ze was flink aan het puberen?? Ze was niet goed gemotiveerd. Ze vond het saai. Ze deed het natuurlijk wel, omdat ze het moest. Maar dat ligt volgens mij niet aan jullie maar aan haar.
Ze was flink aan het puberen??
Had ze dat in mindere mate gehad dan had ze denk ik wel beter gescoord.

esther huybreghs

Was op het einde toch iedere dag een gevecht om Dewi aan het typen te krijgen.

M. van Meurs

We hebben een drukgezInsleven. Het feit dat onze zoon deze cursus zelf heeft kunnen volgen voelde erg goed! Voor ons als ouders maar ook voor hemzelf. Onze oudste zoon heeft deze cursus vier jaar... We hebben een drukgezInsleven. Het feit dat onze zoon deze cursus zelf heeft kunnen volgen voelde erg goed! Voor ons als ouders maar ook voor hemzelf. Onze oudste zoon heeft deze cursus vier jaar geleden gevolgt. Ook toen waren we hier tevreden over.

de Vries

Wij zijn niet zo tevreden: bij onvoldoende resultaat tijdens de cursus worden adviezen gegeven die niet zijn voorafgegaan door een inventarisatie van de oorzaak van problemen. (bijv. typesnelheid... Wij zijn niet zo tevreden: bij onvoldoende resultaat tijdens de cursus worden adviezen gegeven die niet zijn voorafgegaan door een inventarisatie van de oorzaak van problemen. (bijv. typesnelheid was niet hoog genoeg, achteraf concludeerden wij dat dat kwam doordat onze zoon op een laptop werkte, waarvan het toetsenbord minder makkelijk te bedienen is), vervolgens had onze zoon een onwaarschijnlijk hoog aantal aanslagen per minuut bereikt, zonder dat er interesse was hoe dit nu zo plotseling kon veranderen. (dit aantal aanslagen is onmogelijk voor iemand met die type-ervaring). Wij kregen de indruk dat het er alleen om gaat dat er een diploma kan worden afgegeven, waarbij onvoldoende aandacht gegeven wordt aan techniek en begeleiding.

Amber

Kwalitatief goede en uitgebreide typcursus

A. Peter

Een vlotte cursus met leuke teksten. Nadeel is dat ze de backspace toets toch gebruiken.