joke

Drie kinderen hebben deze cursusus gevolgd en alle drie waren ze Enthousiast ik ben blij dat ze blind kunnen typen maar ook voor de snelheid.

Marleen

Goed ervaring, ze hebben veel geleerd.

C.A. van Tol

Duidelijk en helder voor kind en ouders.

T.H. Diepenbroek-Walhout

Goed te doen voor een kind uit groep 6, fijn dat weekend lesvrij was. Het vorderde gestaag en kostte in ons geval niet veel moeite om vol te houden.

Iris Pasman

Cursus vereist veel doorzettingsvermogen. Vooral het eindeloos herhalen van lessen aan het einde van de cursus was niet leuk meer. De begeleiding stelde ook weinig voor.

Marrie Erades

Prima cursus met genoeg herhalingen in lesmateriaal.

Dianne Jansen Holleboom

Ik heb me eigenlijk niet veel bemoeid met de typecursus. Ik vind het belangrijk dat mijn kind blind leert typen, maar vind de snelheid minder belangrijk (dat komt vanzelf). Pim heeft het eigenlijk... Ik heb me eigenlijk niet veel bemoeid met de typecursus. Ik vind het belangrijk dat mijn kind blind leert typen, maar vind de snelheid minder belangrijk (dat komt vanzelf). Pim heeft het eigenlijk allemaal zelf gedaan. Moest hem uiteindelijk wel flink achter de broek aanzitten om de laatste toetsen af te ronden.

Petra

Aan het begin ging de cursus erg goed, toen het op snelheid aankwam was het voor mijn zoon best lastig om aan de eisen te voldoen.