Jolanda

Esmée is de cursus vol enthousiasme begonnen, na ongeveer 10 weken moest ik haar toch wel steeds motiveren om nog een les te maken. Toen het einde in zicht kwam groeide ook de motivatie weer

Anja Duinmeijer

Dion had tussendoor vaak aansporing nodig om weer aan de slag te gaan, maar toen hij eenmaal resultaat begon te zien, ging het stukken beter.

Liesbeth koot

Erg overzichtelijk en goed te volgen als ouder. Prettig dat je per week 5 lessen hebt. Door de week waren er twee sportavonde. Worden Simone in het weekend altijd twee lessen deed. Na een week of 15... Erg overzichtelijk en goed te volgen als ouder. Prettig dat je per week 5 lessen hebt. Door de week waren er twee sportavonde. Worden Simone in het weekend altijd twee lessen deed. Na een week of 15 was het moeilijk om haar gemotiveerd te houden. De laastste loodjes. Wogen inderdaad zwaar. Materiaal was goed verzorgd en sloot aan op,haar belevingswereld

Kor Bethlehem

Leuke cursus, makkelijk op te pakken

Dolman

Prima leermethode, ook voor jonge kinderen!

E. Spinder

Duidelijke cursus, goed materiaal. Zelfstandig te doen voor de leerling.

Mirjam

Kay vond de cursus enorm leuk om te doen, natuurlijk had hij ook wel eens een avond dat hij niet zoveel zin had. We hadden de regel...je hebt elke 2 weken 4 dagen over dus...je kan zelf kijken welke... Kay vond de cursus enorm leuk om te doen, natuurlijk had hij ook wel eens een avond dat hij niet zoveel zin had. We hadden de regel...je hebt elke 2 weken 4 dagen over dus...je kan zelf kijken welke dag je dan niet doet. Dat was meestal de judo-dag. School, judo en dan niks. Nu zien we nog elke keer hoe handig het is om blind te kunnen typen. Stukjes voor school, voor zijn verslag. Mailtje versturen naar opa en oma enz enz

Ilse

Ik heb 2 kinderen waarbij mijn oudste wekelijks naar de cursus toeging en nu de ervaring van mijn jongste die de cursus bij Pica heeft gedaan. Ik vind dat je toch het meeste leert als er iemand met... Ik heb 2 kinderen waarbij mijn oudste wekelijks naar de cursus toeging en nu de ervaring van mijn jongste die de cursus bij Pica heeft gedaan. Ik vind dat je toch het meeste leert als er iemand met je meekijkt. Over houding, tips gevend op wat je waarneemt. Via de computer is dit gewoonweg niet mogelijk. Ze heeft wel leren typen, dus het doel is wel bereikt, maar als ik de keus had gaat mijn voorkeur uit naar les krijgen waarbij iemand aanwezig is.

hans.kleuskens@gmail.com

Adriaan heeft grotendeels zelfstandig de cursus gedaan. Af en toe (her) motiveren was wel nodig maar is ook wel begrijpelijk gezien zijn leeftijd. Ben over het algemeen tevreden over de... Adriaan heeft grotendeels zelfstandig de cursus gedaan. Af en toe (her) motiveren was wel nodig maar is ook wel begrijpelijk gezien zijn leeftijd. Ben over het algemeen tevreden over de communicatie en de cursus opbouw. Waarbij systematisch naar de toets toe gewerkt werd zodanig dat deze ook gene verrassing was.

Familie Van der Steen

Onze ervaring is goed te noemen