J. G. Dirksen

Jeroen was de tweede van het gezin die de cursus gevolgd heeft. Er waren een paar kleine verbeteringen aangebracht.

F. Tellez Rodriguez

Carmen deed graag mee met de type cursus. De lessen vond ze harstikke leu.

L. Helderman

Onze zoon is achteraf blij dat hij de cursus gedaan heeft , typen gaat nu veel makkelijker. Hij klaagde soms wel dat het lesmateriaal veel brieven bevatte en dat gaf weinig variatie.....werd wat... Onze zoon is achteraf blij dat hij de cursus gedaan heeft , typen gaat nu veel makkelijker. Hij klaagde soms wel dat het lesmateriaal veel brieven bevatte en dat gaf weinig variatie.....werd wat saai....

Nanja van der Heiden

Leuke en interessante cursus. Kind was zeer gemotiveerd om ermee aan de slag te gaan. Ook duidelijke en vriendelijke introductie door de vertegenwoordiger.

Somar

Het is heel goed uitgelegd wat de kinderen moeten doen.

Blauw

In 20 lessen een goede typevaardigheid ontwikkelt

L.C. Davelaar

Onze ervaring is heel goed, onze zoon kon volledig zelfstandig hiermee aan de slag.
de motivatie van het kind is in deze wel heel belangrijk, want tegelijkertijd is zijn zus ook met deze cursus begonnen, maar bij haar moeten we wel stimuleren. moet nu nog zelfs aan het examen beginnen. maar is te bang om te zakken. kijkt ook veel meer naar de handen. en dan mis je weer een leraar. maar voor Jelle werkte het super!

Danielle Otten

Op zich leuke cursus, naar te weinig toezicht!

Marianne van Hulst

Ik vond het een leuke cursus voor mijn dochter.
Iets meer contact met de "juf" is denk ik wel fijn.

De spelletjes zijn een leuke stimulans