T.M. Buitenhuis-Smitshoek

Winkel

Het is prima te doen, vooral in de winter, dan zijn de kinderen meestal binnen.

M. de Greeff

Een goede en snelle cursus

H. Broess

We vonden het een fijne goede cursus. Uitgebreid en zeker veel geleerd!

Mike Duineveld

We vonden het prettig om zelf onze tijd in te delen wanneer we de oefeningen gingen doen en de gelegenheid te hebben om een toets ook over te doen. De oefeningen duurden niet te lang zodat ook voor... We vonden het prettig om zelf onze tijd in te delen wanneer we de oefeningen gingen doen en de gelegenheid te hebben om een toets ook over te doen. De oefeningen duurden niet te lang zodat ook voor iemand met ADHD het goed vol te houden is.
We stelden af en toe vragen aan de persoonlijk begeleider die we toegewezen kregen. We hadden echter wel het idee dat de antwoorden standaard antwoorden waren die door de computer aan de vraag werd gekoppeld. De antwoorden waren niet altijd bevredigend.
Behalve het typen werd ook aandacht besteed aan aspecten als "een brief opstellen", tabellen, functietoetsen etc. Heel goed. De cursus is ons goed bevallen.

Eugenie Buhrs

Door de duur van de cursus, was mijn zoon soms moeilijk te motiveren en werkt typen af en toe een strijd. Maar de cursus is prima, geen negatief commentaar.

Esther Hospes

Type cursus heeft tot goed resultaat geleid, dat is positief! Moppen en verhaaltjes aan de kinderachtige kant voor een 10 jarige.

Anton Tuinman

Goede methode. Wel wordt er vastgehouden aan 5 x typen. Als je sneller gaat bv. 6x in de week; dan duurt het nakijken lang.

Flier

In het begin was het helemaal leuk, maar al snel was er weinig interesse vanuit mijn dochter.
Doordat wij er bovenop zaten, heeft ze het uiteindelijk behaald.

R. Smit

De periode van 20 weken was sneller voorbij dan verwacht