Willeke Thierry

Freek vond het leuk

Nancy Geurts, moeder van Mila

Prima cursus, alleen de afronding vind ik heel matig. In onze beleving wordt de cursus afgekapt ipv afgerond.

Reactie Picatypen:

Wij zullen u rechtstreeks benaderen met een aanbod voor de cursus voor uw andere dochters.

Fam Rijnsburger

Je krijgt een hele goede begeleiding. Je wordt super gemotiveerd om vooral je best te doen.

Evelien van der Wal

Ileida heeft veel plezier de cursus gevolgd. Soms was het wel druk om elke dag te moeten oefenen, maar met twee dagen weekend erbij hadden we nog wat speling. Ileida vond het erg jammer dat ze de... Ileida heeft veel plezier de cursus gevolgd. Soms was het wel druk om elke dag te moeten oefenen, maar met twee dagen weekend erbij hadden we nog wat speling. Ileida vond het erg jammer dat ze de spelletjes niet meer kan spelen nu ze de cursus heeft afgerond. Jammer, dat was ook een mooie beloning voor haar geweest, en bovendien een manier om het typen te blijven oefenen.

Kuipers

In het begin van de cursus had onze dochter er nog plezier in.
Naar mate de opdrachten langer werd en je de tijd bij gehouden moest, werd de cursus minder leuk.
Ook bleek dat Inge...
In het begin van de cursus had onze dochter er nog plezier in.
Ook bleek dat Inge tijdens de oefeningen blindtypen wist wanneer zij een foute letter typte deze met de backspace toets ging wijzigen.
Dit hadden wij als ouder niet door.
Pas bij de opdrachten waar je de tijd en typefouten moetst tellen kwamen wij daarachter.
Door lessen over te doen er bij de typelessen haar intensief te begeleiden ging dit goed.
Daardoor duurde de cursus wat langer.
Uiteindelijk heeft zij deze cursus met goed resultaat afgerond.

Carolyn Koenders

Nadja deed elke keer keurig haar les, maar op een gegeven moment viel het me op dat ze elke keer wel erg snel klaar was. Bleek dat ze maar de helft deed. Toen ben ik haar beter gaan controleren.

R. Ceder-Darius

Prettig en makkelijk te volgen voor het kind.

Iris Schrouff

Op een leuke en efficiënte manier wordt de lesstof aangeboden. Op 5 dagen typen was in het begin geen probleem, maar naarmate het eind vorderde moest cursiste wel steeds gemotiveerd blijven worden... Op een leuke en efficiënte manier wordt de lesstof aangeboden. Op 5 dagen typen was in het begin geen probleem, maar naarmate het eind vorderde moest cursiste wel steeds gemotiveerd blijven worden om ook die 5 dagen te typen (ze had het idee dat ze al goed kon typen en wilde de 5 dagen daarom over meer dagen uitstrijken).

N Meurs

Ik vond de uitleg thuis heel goed. Richelle werd duidelijk uitgelegd dat zij uit zichzelf de opdrachten moest maken en dat wij geen zin hadden om er iedere keer achteraan te zitten. Het gesprek werd... Ik vond de uitleg thuis heel goed. Richelle werd duidelijk uitgelegd dat zij uit zichzelf de opdrachten moest maken en dat wij geen zin hadden om er iedere keer achteraan te zitten. Het gesprek werd echt met haar gevoerd. Ze heeft niet alleen haar typediploma gehaald maar ook liet ze ons zien dat ze dit zelfstandig heeft gedaan!!