M.Nieuwenhuis Kooiman

Zeer tevreden over de leswijze en de begeleiding van Sandra. Zeer kindvriendelijk en correct!

F. Rotteveel

Jesse vond het een leuke cursus en bleef gemotiveerd.
Resultaat was erg goed.

nee

Leuke cursus, goed opgezet

r te b

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Een klassikale cursus en een cursus op afstand zijn moeilijk met elkaar te vergelijken en bieden beiden voordelen. Waar bij klassikaal les het persoonlijke contact wellicht... Bedankt voor uw feedback. Een klassikale cursus en een cursus op afstand zijn moeilijk met elkaar te vergelijken en bieden beiden voordelen. Waar bij klassikaal les het persoonlijke contact wellicht sterker is, heeft een thuiscursus als grote voordelen dat het flexibel is, vaak beter in te passen is met andere activiteiten en de cursus op het eigen tempo gevolgd kan worden. Omdat wij de waarde van het persoonlijke contact inzien, werken wij met vaste begeleidsters die de kinderen motiveren en bijstaan waar nodig. Echte juffen dus die het werk van de kinderen nakijken en met wie de kinderen ook echt kunnen bellen en mailen. Wij begrijpen echter ook dat ieder kind anders is en dat bij het ene kind een thuiscursus geschikter is en bij de ander klassikale les.

Patricia Vogels

Anne heeft met veel plezier deze cursus gevolgd. kwam wel een dipje maar doordat ze een spreekbeurt aan het voorbereiden was voor school en ze die blind heeft kunnen typen was ze overtuigd om verder... Anne heeft met veel plezier deze cursus gevolgd. kwam wel een dipje maar doordat ze een spreekbeurt aan het voorbereiden was voor school en ze die blind heeft kunnen typen was ze overtuigd om verder te gaan. nu is ze ontzettend trots en blij dat ze haar diploma heeft!!

Saskia Schotvanger-Welp

Ik vond het prima, mijn dochter vond het minder. Ze heeft het wel afgemaakt en is geslaagd. Trots op haar

G. Mennes

Wij zijn tevreden en blij dat Renzi zijn type diploma heeft gehaald in korte tijd.