Franciene Muizelaar

Voor minder gemotiveerde kinderen is de cursus niet heel uitdagend, het vergt wel concentratie en motivatie om de cursus af te ronden. Niveau is goed te doen.

Miranda schuur

Een duidelijke goed opgebouwde curcus

Guptar

Goed en leerzaam, voor de 3e keer gebruik gemaakt van Pica. Zeer tevreden.

i. Bouman

Lars was eerst erg enthousiast, maar naarmate tempo sneller moest en minder typefouten mocht kon hij moeilijker motivatie vinden. Mail gestuurd uitstel laatste lessen maar helaas geen reactie... Lars was eerst erg enthousiast, maar naarmate tempo sneller moest en minder typefouten mocht kon hij moeilijker motivatie vinden. Mail gestuurd uitstel laatste lessen maar helaas geen reactie waardoor dit kwam, jammer positieve feedback had kunnen helpen.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten. Hiermee gaan wij zeker aan de slag. Mede door de feedback van ouders en oud-cursisten hebben wij reeds extra oefenteksten ontwikkeld. Dit speciaal voor kinderen die... Bedankt voor uw aandachtspunten. Hiermee gaan wij zeker aan de slag. Mede door de feedback van ouders en oud-cursisten hebben wij reeds extra oefenteksten ontwikkeld. Dit speciaal voor kinderen die iets meer moeite hebben om de snelheid te halen.

J. Katerberg

Duidelijke, goede cursus met leerzame tekst. Zelf snelheid bepalen is fijn. De reacties van de begeleider waren matig (standaard tekst voor iedereen toepasbaar, vond ik) en ook geen goede... Duidelijke, goede cursus met leerzame tekst. Zelf snelheid bepalen is fijn. De reacties van de begeleider waren matig (standaard tekst voor iedereen toepasbaar, vond ik) en ook geen goede stimulerende mail, nadat mijn dochter er even moeite mee had vol te houden. Daar had ik meer van verwacht (even een oppepper ofzo), maar dat bleef afstandelijk.

Carry Schouren

Anouk was zo gemotiveerd dat ze de gehele cursus zelfstandig gedaan heeft en zelfs in de vakanties door wilde gaan.
Ik heb haar nooit hoeven dwingen haar lesje te maken, dat deed ze vanzelf.

Alice Steenhuis

Heel goede ervaring. Onze beide kinderen hebben typen geleerd via Pica, dat raad ik andere ouders ook aan!

Maria

Communicatie met ouders niet gemakkelijk, cursus vond mijn dochter erg saai.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw reactie. Sinds begin dit schooljaar hebben wij de onderwerpen verder gedifferentieerd naar leeftijd, zodat de lessen beter aansluiten bij de belevingswereld van de kinderen. Ouders... Bedankt voor uw reactie. Sinds begin dit schooljaar hebben wij de onderwerpen verder gedifferentieerd naar leeftijd, zodat de lessen beter aansluiten bij de belevingswereld van de kinderen. Ouders kunnen de voortgang van hun kind inzien op de site van het kind, hier is nog geen aparte ouderportal voor. Dit is wellicht iets om in de toekomst verder uit te werken. Momenteel kunnen ouders echter met de inlogcodes van de cursist op de site zien welke toetsen en berichten er zijn ingestuurd, hoe deze zijn gemaakt en ook de reacties van de begeleidsters hierop.

Liesanne Molendijk

Duidelijke leuke cursus, goede begeleiding