Willem van Vark

Prima cursus met goede begeleiding.

Ilse

Thijs heeft het typen heel leuk gevonden. Ik heb alleen niet het idee dat hij veel typevaardigheid heeft opgedaan.

De Vries

Mijn dochter (groep 5) heeft bij Pica haar typediploma behaald en ik ben erg tevreden over de methode en werkwijze. Zij heeft de cursus met veel plezier en een mooi resultaat gevolgd.

J. van der Laan

Een duidelijke cursus

Yvonne Dijkslag

Nadat ik eerst een klassikale typecursus heb overwogen, ben ik nu blij dat onze beide kinderen de PICA typecursus hebben gedaan. Heel frequent en op een moment dat hen uit kwam, konden zij thuis... Nadat ik eerst een klassikale typecursus heb overwogen, ben ik nu blij dat onze beide kinderen de PICA typecursus hebben gedaan. Heel frequent en op een moment dat hen uit kwam, konden zij thuis oefenen en examen doen.

peter

Goede ervaring. Kind was zeer gemotiveerd.

vollenbroek

Goede ervaring, alhoewel de kinderen de lessen wel saai vonden en dus aansporing nodig hadden.

Tonneke

Duidelijke cursus , kort en plezierig voor kind

U. Van den Berg

Ik had het idee dat het commentaar steeds standaard was. Ik heb weinig persoonlijk commentaar gezien, dat viel me tegen. Pas in de laatste weken worden de toetsen voor mijn gevoel van enig niveau.... Ik had het idee dat het commentaar steeds standaard was. Ik heb weinig persoonlijk commentaar gezien, dat viel me tegen. Pas in de laatste weken worden de toetsen voor mijn gevoel van enig niveau. Ik heb andere systemen gezien waarbij iedere les via internet geoefend wordt en vaker wordt gecorrigeerd als er iets mis gaat.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback op de cursus. We werken met echte juffen die de toetsen nakijken en vervolgens berichten sturen. Wij vinden het daarom ook jammer dat de berichten als standaard worden... Bedankt voor uw feedback op de cursus. We werken met echte juffen die de toetsen nakijken en vervolgens berichten sturen. Wij vinden het daarom ook jammer dat de berichten als standaard worden ervaren. We zullen uw advies zeker ter harte nemen en hiermee aan de slag gaan. Ook zijn wij, mede door de feedback van ouders en cursisten, reeds aan het onderzoeken hoe wij het toetsingsysteem verder kunnen verbeteren.

Fam. Schoonbrood

Kortweg PRIMA