De haas

Ik ben erg tevreden Dilivio vond het leuk om te doen het is allemaal duidelijk. Het werkt prima. Wij zijn heel blij dat hij het typ diploma nu op zak heeft

Alessandra

Mijn dochter, na een initiele grote belangstellig voor de cursus, bleef met minder entusiasme maar toch gemotiveerd oefenen. Ze vond moeilijk om op hoge snelheid te typen, maar na een dag intensief... Mijn dochter, na een initiele grote belangstellig voor de cursus, bleef met minder entusiasme maar toch gemotiveerd oefenen. Ze vond moeilijk om op hoge snelheid te typen, maar na een dag intensief oefenen, kon ze toch de vereisde snelheid bereiken.
En nu, na enkele maanden na de toets, typet altijd met tien vingers!

M. Pluimers

Erg handig onze dochter heeft bijna geheel zelfstandig de cursus af gemaakt. Ze wist bij wie ze moest zijn voor vragen en kon hier mee verder.

A. van den Berg

Leuke opzet en goed te volgen voor kinderen. Prima lay-out. Leuke (en snelle) terugkoppeling.

Ilse Brouwers

Persoonlijke intake is prettig, dochter vond het leuk om te doen, duidelijke communicatie met lerares, goed te doen qua tijd; zo'n 20 minuten per keer, ook fijn dat er in de vakantie een blok... Persoonlijke intake is prettig, dochter vond het leuk om te doen, duidelijke communicatie met lerares, goed te doen qua tijd; zo'n 20 minuten per keer, ook fijn dat er in de vakantie een blok overgeslagen kan worden, pas de laatste 4 weken had dochter niet zo veel zin meer, had dat al veel eerder verwacht

Wagenvoort

Goede cursus waarin de kids veel leren

M. Rook

Fijn eerste gesprek. Goede begeleiding dmv mail en mogelijkheid tot uitstel door ziekte.

Fam Schakel

Onze ervaring met deze cursus is zeer positief, ons kind heeft het tot het laatst toe leuk gevonden en i s niet afgehaakt. Deze formule werkt heel goed voor kinderen van deze leeftijd. Mooi... Onze ervaring met deze cursus is zeer positief, ons kind heeft het tot het laatst toe leuk gevonden en i s niet afgehaakt. Deze formule werkt heel goed voor kinderen van deze leeftijd. Mooi materiaal en zeer klantvriendelijk en goed verzorgd.

Elma Scholten

Giulia startte enthousiast aan haar typcursus.
Giulia startte enthousiast aan haar typcursus.
Haar enthousiasme werd naar mate de cursus vorderde stukken minder en ze was moeilijk te motiveren. De reden hiervan was dat ze niet dagelijks zin had om te typen en de lesstof ervaarde ze als langdradig en saai.

Gerlinda den Braber

Prima cursus, kinderen kunnen het zelfstandig doen.