Dorien Kil

Prima cursus, leuke opzet met voldoende motivatie voor behalen van einddoel

c. schelvis

Femke vond het erg leuk om de cursus te doen alleen op het einde had ze het een beetje zwaar met het er toe zetten om elke dag wat te doen. Met name de toetsen op tijd vond ze heel moeilijk. Maar ze... Femke vond het erg leuk om de cursus te doen alleen op het einde had ze het een beetje zwaar met het er toe zetten om elke dag wat te doen. Met name de toetsen op tijd vond ze heel moeilijk. Maar ze heeft doorgezet,, mede door de korte lessen en dat het aantal lessen te overzien was.

Yvonne Verveld

Na een flitsende start kostte het steeds meer moeite om mijn zoon aan het typen te krijgen.Hij is wel heel trots op zijn diploma.

dianne

Goede Duidelijke cursus , wel erg lang zeker voor ons als ouders om het kind tot op het laatst nog te motiveren om verder te gaan en af te maken.

maakt niet uit

Het zelfstandig werken viel tegen en de backup per les was er niet. ik vraag me verder af of bij de toetsen ook de verbeteringen werden geregistreerd. pas na het volgende nivo, als het goede nivo... Het zelfstandig werken viel tegen en de backup per les was er niet. ik vraag me verder af of bij de toetsen ook de verbeteringen werden geregistreerd. pas na het volgende nivo, als het goede nivo was gehaald.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten en tips.

van Brummelen

We hebben het gehaald maar ik doe dit nooit meer.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Het aanleren van een typevaardigheid kost tijd en doorzettingsvermogen. Dit beseffen wij en daarom proberen onze begeleidsters onze cursisten zo goed mogelijk te motiveren... Bedankt voor uw feedback. Het aanleren van een typevaardigheid kost tijd en doorzettingsvermogen. Dit beseffen wij en daarom proberen onze begeleidsters onze cursisten zo goed mogelijk te motiveren en te helpen waar nodig. We vinden het vervelend om te horen dat het Max en u zoveel moeite heeft gekost. Zeker omdat Max heeft aangegeven dat hij de cursus leuk vindt, anders hadden wij u wellicht op een andere manier kunnen helpen. Max heeft in ieder geval een keurig resultaat behaald en kan trots zijn op zijn prestatie.

Wannet Berry

Goed derde kind via Pica

gitta duijn

Curcus duurt eigenlijk wel erg lang, Tim had er af en toe wel moeite mee.
Maar deed toch steeds zijn best. Na elke toets een leuk spelletje maakte veel goed.

M de Brouwer

Leuke lessen op niveau van kind.
Helaas te veel offline, waardoor verbeteren mogelijk is. Ook bij de toetsen.