INGRID BOSMA

Hij vond het wel leuk

Ellen linders

Prima geregeld, keurige map met lessen en tijdig verstuurde nieuwe lessen

Emilie van den Bos

Lars heeft op een prima manier thuis zijn typediploma kunnen halen. Vijf keer per week een les van ± 15 - 20 min. per dag is heel goed te doen voor een kind van 11 jaar. Lars deed zijn lessen door... Lars heeft op een prima manier thuis zijn typediploma kunnen halen. Vijf keer per week een les van ± 15 - 20 min. per dag is heel goed te doen voor een kind van 11 jaar. Lars deed zijn lessen door de week op een vaste tijd. Door met deze regelmaat te typen d.m.v. kindvriendelijke lessen op de PC heeft hij op een leuke manier leren typen. Lars zelf heeft de typecursus met plezier gevolgd!

vanessa van alten

Het volgen van de typcursus ging tot 3/4 van de cursus vrij goed. Tot wanneer er op tijd moest getypt worden. Toen ging het vrij snel en moest er heel vaak en vaak ook vaker dan voorzien en langer... Het volgen van de typcursus ging tot 3/4 van de cursus vrij goed. Tot wanneer er op tijd moest getypt worden. Toen ging het vrij snel en moest er heel vaak en vaak ook vaker dan voorzien en langer dan voorzien getypt worden om het vereiste niveau te halen voor de eindtoetsweek.

Fam. de J. / Rotterdam

Zeer kindvriendelijke geslaagde methode om te leren typen.
Motiveren is haast niet nodig omdat het erg leuk gevonden wordt.
(Wel in wintertijd de cursus doorlopen.)

Bouwer-Prins

We hebben goede ervaringen met PICA. Leuke intake en voor de rest doet het kind het zelf verder,
leuk zijn de reacties op het huiswerk, het tempo is ook goed, zeer tevreden.

S. Rietbergen

Ik vond 5 dagen per week en dat 5 maanden toch wel aan de lange kant, omdat Esmee na 3 weken eigenlijk niet meer wilde. We hebben haar steeds achter de computer moeten slepen, maar als ze dan... Ik vond 5 dagen per week en dat 5 maanden toch wel aan de lange kant, omdat Esmee na 3 weken eigenlijk niet meer wilde. We hebben haar steeds achter de computer moeten slepen, maar als ze dan eindelijk zat ging het wel.

N Kokke

Ik ben tevreden over de typcursus. Emma vond het leuk om te doen. Het was af en toe even lastig maar het is heel goed gegaan. ik ben heel blij dat ze het zo goed gedaan heeft.