hanneke

De motivatie in het begin was groot, op gegeven neemt het af en worden de lesjes meer een verplichting

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten. Hier gaan wij zeker mee aan de slag.

Ben Malawau

Over het geheel genomen ben ik eigenlijk wel tevreden over de dienstverlening van Instituut Pica.

Miriam de Ruijter

Leuke en effectieve cursus!

C. Blokker-v/dHulst

Het was wederom een goed typecursus

Henny Kwakman

Zeer tevreden,duidelijk omschreven.

M.van Herk

Goede ervaring bij beide kinderen,ze vonden het ook erg leuk om te doen en hebben er veel van geleerd.

m van twuijver

Het viel niet mee om mijn zoon gemotiveerd te houden en te motiveren tot oefenen. zou het niet zo snel nog een keer doen. Het gesprek vooraf thuis mag tegen de kinderen en ouders iets duidelijker... Het viel niet mee om mijn zoon gemotiveerd te houden en te motiveren tot oefenen. zou het niet zo snel nog een keer doen. Het gesprek vooraf thuis mag tegen de kinderen en ouders iets duidelijker verteld worden dat het veel werk is.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten. De typecursus duurt, afhankelijk van het kind zelf, zo’n 20 lesweken. Dit is best een lange periode. Om een goede typevaardigheid te krijgen, moet er echter... Bedankt voor uw aandachtspunten. De typecursus duurt, afhankelijk van het kind zelf, zo’n 20 lesweken. Dit is best een lange periode. Om een goede typevaardigheid te krijgen, moet er echter veelvuldig worden geoefend. Wij begrijpen ook dat niet alle kinderen gedurende de gehele cursus hetzelfde enthousiasme zullen vasthouden als tijdens het begin van de cursus. Wij proberen dit zoveel mogelijk te ondervangen door lesmateriaal aan te bieden dat aansluit bij de belevingswereld van de kinderen, er steeds nieuwe dingen bij te leren en motiverende berichtjes te sturen. Wij zullen uw opmerkingen absoluut meenemen.

Judith Poppeliers

Supercursus.
Goed tempo, reminders als ze even stoppen, mogelijkheid tot vragen stellen. Erg tevreden!

Mijn zoon zelf gaf aan dat het wel wat leuker kon. Met spelletjes ofzo...

Mevr. de Kort

Heel tevreden over de manier van cursus aanbieden en materiaal