D. Verwijmeren-Hennis

Wij zijn erg te spreken over Pica. Onze dochter heeft het met veel plezier gevolgd!

Wolters

Goed te doen voor kinderen die zelfstandig kunnen werken

De brun

Redelijk. Eindtest was te zwaar

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback op de cursus van uw kind. In de eindtoets worden onderdelen en vaardigheden getoetst die reeds eerder in de cursus zijn aangeleerd. Er worden dus geen nieuwe functies in de... Bedankt voor uw feedback op de cursus van uw kind. In de eindtoets worden onderdelen en vaardigheden getoetst die reeds eerder in de cursus zijn aangeleerd. Er worden dus geen nieuwe functies in de eindtoets behandeld of hogere niveaus gevraagd dan in de voorgaande lessen. In de lessen wordt naar een bepaald niveau toegewerkt, voordat cursisten aan de eindtoets beginnen. Cursisten kunnen de lessen zelf volgen en de uitleg is dusdanig dat hulp van de ouders daarbij in principe niet noodzakelijk is. Dit zal echter per kind verschillen. Het ene kind is zelfstandiger dan het andere. Tevens werkt het natuurlijk extra motiverend als ook de ouders af en toe meekijken en zo zien hoe het met hun kind gaat.

daphne snakenborg

Goed verlopen, kind moet wel enige motivatie uit zichzelf hebben. sommige doen het beter in een groep.

S van den hauten

Ze wilde graag beginnen maar had moeite om de motivatie vast te houden

J. Schalken

Duidelijke uitleg van de toetsen en de opdrachten. Overzichtelijke beoordelingssite. Snelle afhandeling van de gemaakte toetsen. Goede correspondentie per mail.

Paul Kok

Mijn zoon van 10 jaar heeft met veel plezier alle lessen van Pica gevolgd.
Mijn zoon van 10 jaar heeft met veel plezier alle lessen van Pica gevolgd.
Natuurlijk kwam halverwege ook het moment dat hij iets minder gemotiveerd aan het werk ging, maar al snel nam hij het typen weer serieus en heeft het met een mooi resultaat afgesloten.
Hij typt nu met ca. 120 slagen per minuut en blind met 10 vingers.

Mieke

Een goed opgebouwde methode, aantrekkelijk gemaakt voor kinderen. De motivatie van mijn zoon nam gedurende de cursus wel wat af ....

Agnes vergeer-Genuït

2 van onze kinderen hebben de cursus tegelijk gedaan. Zij hebben allebei hun beste beentje voor gezet. Wij hebben het ervaren als een duidelijke, overzichtelijke cursus. Wij zien deze cursus toch... 2 van onze kinderen hebben de cursus tegelijk gedaan. Zij hebben allebei hun beste beentje voor gezet. Wij hebben het ervaren als een duidelijke, overzichtelijke cursus. Wij zien deze cursus toch als een belangrijk onderdeel van hun opvoeding en zijn blij dat zij deze hebben gedaan.