Rietveld

Zie verbeter punten

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten. Resultaten worden weergegeven afhankelijk van de snelheid en de score. Het eindresultaat van uw zoon zat net boven de marge. Hij haalde ruim 145 aanslagen per... Bedankt voor uw aandachtspunten. Resultaten worden weergegeven afhankelijk van de snelheid en de score. Het eindresultaat van uw zoon zat net boven de marge. Hij haalde ruim 145 aanslagen per minuut, maar maakte in de eindtekst 7 foutjes in plaats van 6. Omdat hij duidelijk netjes kan typen en zijn andere toetsen prima in orde waren, heeft onze beoordelingscommissie besloten hem toch te laten slagen en een diploma te sturen. Wij begrijpen echter uw standpunt en gaan hier zeker mee aan de slag. Ouders kunnen de voortgang van hun kind inzien op de site van het kind, hier is nog geen aparte ouderportal voor. Bedankt voor de suggestie. Dit is wellicht iets om in de toekomst verder uit te werken. Momenteel kunnen ouders echter met de inlogcodes van de cursist op de site zien welke toetsen en berichten er zijn ingestuurd, hoe deze zijn gemaakt en ook de reacties van de begeleidsters hierop.

A pinckaers

Het was pittig om Kaj gemotiveerd te houden.

Braafhart

Goede inhoudelijke cursus

Marja Feddema-Kootstra

Het is een leuke cursus, maar het duurde Silke net iets te lang.

M wouters

Goede online typemethode, goed door korte lijnen met de typejuffrouw

Margrietha van Geest

Ik vind de cursus prima indien je als ouder wel je kind in de gaten houdt m.b.t. tot de lessen die hij/zij moet doen.

Ilona Brokmeier

Beide kinders van ons hebben met Pica gewerkt en naar volle tevredenheid. De lessen gaan op een leuke, fijne en prettige manier. Als ouder geen omkijken naar, de kinderen kunnen het allemaal zelf.

Elsbeth van Eijk

Lauren heeft met veel plezier de cursus gevolgd, vanwege het feit dat er (bijna) iedere dag geoefend moest worden was het soms wel lastig om de motivatie te vinden om de lessen te typen. Maar,... Lauren heeft met veel plezier de cursus gevolgd, vanwege het feit dat er (bijna) iedere dag geoefend moest worden was het soms wel lastig om de motivatie te vinden om de lessen te typen. Maar, uiteindelijk is het allemaal gelukt!

wietze

Leuke cursus met veel plezier aan deelgenomen

McGriff

Het was pittig maar ook zeer leuk!