Corina Tesselaar

Duidelijk en overzichtelijke cursus

ik wil niet gepubliceerd worden

De methode werkte goed voor mijn dochter, ze vond het alleen soms jammer dat ze alleen maar standaard mail kreeg als reactie op haar toetsen. Geen antwoord op haar vragen, alleen een 'goed zo en je... De methode werkte goed voor mijn dochter, ze vond het alleen soms jammer dat ze alleen maar standaard mail kreeg als reactie op haar toetsen. Geen antwoord op haar vragen, alleen een 'goed zo en je bent nu zo ver met je cursus' e.d.

B. van der Horst

Vond de cursus toch wel erg ouderwets en niet echt leuk voor kinderen. Viel mij tegen, het werd van te voren veel leuker afgespiegeld. Ook dingen als een brief indelen vind ik niet meer van deze... Vond de cursus toch wel erg ouderwets en niet echt leuk voor kinderen. Viel mij tegen, het werd van te voren veel leuker afgespiegeld. Ook dingen als een brief indelen vind ik niet meer van deze tijd. De teksten/onderwerpen om over te typen waren ook niet echt interessant voor een kind.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Ieder jaar wordt het lesmateriaal vernieuwd. We proberen de lesstof zoveel mogelijk aan te laten sluiten bij de belevingswereld van de kinderen. Hiervoor worden o.a.... Bedankt voor uw feedback. Ieder jaar wordt het lesmateriaal vernieuwd. We proberen de lesstof zoveel mogelijk aan te laten sluiten bij de belevingswereld van de kinderen. Hiervoor worden o.a. testpanels gebruikt die bestaan uit kinderen in de doelgroep. Ieder kind is echter verschillend en wat het ene kind wel leuk vindt, wordt door een ander als niet zo leuk ervaren.

Snoek

Alles is prima verlopen!

Maaike Johannes

Duidelijk en prima geregeld

Anneke Eling

Erg goed, goede begeleiding en leuke cursus voor kinderen

G. Van Eeuwijk

Prettige thuiscursus met heldere opdrachten op kinderniveau

ilona Lourens

Fijne typecursus die de kinderen zelfstandig kunnen volgen.