Niet van toepassing

Leuke cursus, goed te overzien qua "huiswerk"

L.N. Heijmans

Een erg leuke en eigentijdse cursus!

K.Schonewille

De introductie van de typecursus werd erg enthousiast gebracht. Thijn (en wij ouders) waren daardoor erg enthousiast. Gaandeweg werd het enthousiasme van Thijn wel wat minder. Thijn heeft zich... De introductie van de typecursus werd erg enthousiast gebracht. Thijn (en wij ouders) waren daardoor erg enthousiast. Gaandeweg werd het enthousiasme van Thijn wel wat minder. Thijn heeft zich helemaal zelf kunnen redden met de cursus. De mailtjes van zijn coach waren helder. We hebben wel wat vraagtekens er bij of een cursus per computer nu echt zo doeltreffend is. Thijn typt namelijk, buiten de cursus om, nog steeds niet blind. Naar ons idee is een klassikale opleiding wel iets doeltreffender . Maar jullie lesmateriaal ziet er verder prima uit!

Patty

"Mijn dochter heeft in korte tijd snel en goed leren typen.
Ze vond het zelf erg plezierig.

Marijke Munneke

Prima typecursus, leuke extra's

Marco van den Berg

Heel nuttige cursus . zouden alle kinderen moeten doen.Het mooie is ook dat Ragonda in haar taalvaardigheid ook een stuk vooruit is gegaan. echt super!!!!!

C. De Kleijn

Wij zijn erg tevreden over deze type cursus. Julian is dyslectisch maar met deze cursus ging het heel goed. We zijn blij dat wij dit gedaan hebben.

sabine

Was een lange weg, maar wel met resultaat

M.L.M. Larkens-Aal

Een leuke niet gedwongen cursus. Korte opdrachten per dag en niet eindeloos moeten oefenen zoals vroeger het geval was.