Gerrie

Wel anders als dat we gewend waren.
Ze konden de examenopdracht meerdere keren oefenen, wat normaal bij een examen niet aan de orde is. Dan is het wel gemakkelijker om het te halen

janine looman

Kennismakingsgesprek is duidelijk en helder, post komt keurig op tijd en het is voor haar leuk om te ontvangen.
Het kostte onze dochter geen moeite om tot oefenen over te gaan. Ik heb het geen enkele keer hoeven zeggen. Dus is het aantrekkelijk gemaakt en goed schema.

C. van Rijswijk

Mijn zoontje begon enthousiast aan de cursus, maar op een gegeven moment toen de teksten langer werden kreeg hij wel even moeite om er verder mee te gaan, dit in combinatie met de nauwkeurigheid... Mijn zoontje begon enthousiast aan de cursus, maar op een gegeven moment toen de teksten langer werden kreeg hij wel even moeite om er verder mee te gaan, dit in combinatie met de nauwkeurigheid test, waarbij zijn fouten werden getoond. Mijn zoontje is faalangst en toen hij geconfronteerd werd met wat foutjes, wilde hij stoppen met de typcursus. Uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar dit kostte even wat moeite.

Verder heeft hij d.m.v. deze cursus goed leren typen.

Minka Dohmen

Wouter heeft met plezier leren typen en ziet ook duidelijk de voordelen in van het goed en snel kunnen typen

C.W Sapei-Groen

Een leuke cursus ,ze heeft echt wat geleerd . Het is dat het zo'n doorzetter is ,want met de dagelijkse activiteiten erbij is het best wel pittig .

M Hayes

Pauline vond de cursus over het algemeen leuk. Naar mate de lessen meer en wat moeilijker werden,
was Pauline ook wat moeilijker te motiveren.Dat ligt naar mijn idee meer aan Pauline dan aan deze cursus.

Patricia Veenman

Mijn ervaring is goed, nieuwe lessen kwamen netjes op tijd binnen en doordat mijn dochter stipt en serieus met de cursus omging, is het zeer goed ervaren. de laatste weken van de cursus dreigde de... Mijn ervaring is goed, nieuwe lessen kwamen netjes op tijd binnen en doordat mijn dochter stipt en serieus met de cursus omging, is het zeer goed ervaren. de laatste weken van de cursus dreigde de aandacht/motivatie te verslappen, maar doordat zij via mail contact kon zoeken voor tips( op mijn advies), lukte het om door te gaan (dat contact had zij zeker nodig..het idee dat er een juf "mee kijkt")

Marjon Broekhuis

Prima. De lessen kwamen altijd op tijd binnen en Denise kon zichzelf redden met deze cursus. Daarbij vond ze het erg leuk om te doen.

Bibi van der Tempel

De typecursus blijft een uitdaging om te halen en zeker als het moeilijker wordt.
Leia heeft alles de hele tijd helemaal alleen geoefend, maar op een gegeven moment haalde ze de snelheidstoesten niet. Terwijl ze echt heel goed haar best thuis deed en elke dag aan het oefenen was. Ze heeft Sandra vervloekt om de emails dat ze niet goed genoeg was. Op een gegeven moment zijn we helemaal terug gegaan in het werkboek om opnieuw alles te oefenen. Maar daar weten jullie eigenlijk niets van.
We zijn de hele cursus 5 dagen in de week bezig geweest. Maar soms mag Sandra wel vragen of het nog allemaal goed gaat en of er problemen zijn en een hart onder de riem te steken als het minder gaat en je de toets niet haalt en wat je kan doen om de snelheid wel te halen. Dit is mijn tweede dochter. Mijn derde gaat volgend jaar ook doen. Ik blijf het top vinden, maar je haalt het niet zomaar.

Yvonne van Laar

Goed materiaal en de cursus is duidelijk.
Wel lijkt het of je er met de persoonlijke mail standaard teksten worden gebruikt, waardoor het toch niet echt persoonlijk is.