Daan Vervoort

Duidelijke cursus

Jeroen de Koe

Prima cursus, mijn zoon heeft zich vrijwel zonder mokken steeds aan het werk gezet, en dat is toch best intensief, zo veel weken lang. Blijkbaar was het stimulerend. Het heeft haast als vanzelf tot... Prima cursus, mijn zoon heeft zich vrijwel zonder mokken steeds aan het werk gezet, en dat is toch best intensief, zo veel weken lang. Blijkbaar was het stimulerend. Het heeft haast als vanzelf tot een diploma geleid, hij vond het leuk. Doel bereikt, dat zegt genoeg.

J.Wieringa-Straar

Het is onze zoon Johan Wieringa uitstekend bevallen, hij had alleen veel moeite om de eind toets te halen maar dat lag aan hem zelf.

Cor van der Meer

Jelle was erg enthousiast (en wij dus ook). Hij heeft er slechts 1 week extra over gedaan.

marjolein.junger@hotmail.com

Judith vond het erg leuk en interessant om de cursus te doen. Wel vergt het enige inspanning van de ouder(s) om het kind twintig weken gemotiveerd te houden, maar dat is mij echt wel gelukt. Heel... Judith vond het erg leuk en interessant om de cursus te doen. Wel vergt het enige inspanning van de ouder(s) om het kind twintig weken gemotiveerd te houden, maar dat is mij echt wel gelukt. Heel leerzaam voor een kind van 9 om te ervaren dat je moet doorzetten.

Linda van der Krogt-Veenstra

Het was 20 weken hard werken, Cay had niet altijd evenveel zin...maar het is haar toch gelukt om binnen de 20 weken haar diploma te halen.

Vervoort

Tijdsduur erg lang waardoor de motivatie minder wordt.

Marianne van Bloemendaal

Een leuke cursus die ze lekker thuis kunnen doen, en uiteindelijk blind typen.

Roy Heijsen

Duidelijk en alles netjes volgens afspraak.

Alie Roskam

Ik ben zeer tevreden over deze typecursus!.