Melanie

Prima cursus. Mijn dochter [9 jaar] heeft de cursus helemaal zelfstandig gedaan. Alleen de laatste paar weekjes heeft ze wat hulp gehad toen de snelheid gehaald moest worden. Ze vond het zelf ook... Prima cursus. Mijn dochter [9 jaar] heeft de cursus helemaal zelfstandig gedaan. Alleen de laatste paar weekjes heeft ze wat hulp gehad toen de snelheid gehaald moest worden. Ze vond het zelf ook leuk om te doen.

jeanette Minnesma

Mark heeft met veel plezier de type cursus bij Pica gevolgd.

Suzanne ijzerman

Goed, maar geen enkele menselijke begeleiding, alles geautomatiseerd. Voor leeftijd wat jammer

Maaike Thoolen

Uitstekende cursus met leuke opdrachten en prima lesmateriaal!

M Pohlmann

Op zich zit het lesmateriaal wel goed in elkaar. De teksten zijn een beetje simpel/oubollig en mijn dochter vond ze niet echt interessant. De duur van de cursus is relatief lang, waardoor het voor... Op zich zit het lesmateriaal wel goed in elkaar. De teksten zijn een beetje simpel/oubollig en mijn dochter vond ze niet echt interessant. De duur van de cursus is relatief lang, waardoor het voor mijn dochter moeilijk bleek om de motivatie hoog te houden.
De beloofde "persoonlijke" begeleiding vond ik nihil ; een paar keer een semi-motiverend mailtje vind ik wat anders dan persoonlijke begeleiding.

W.B.v/d Pavert

Zoals wij het kunnen beoordelen, is de cursus goed in elkaar gezet .Ons kleinkind heeft het als leuk ervaren. Geen problemen gehad.

Hessels

Pica is een goed verzorgde cursus. Door de wekelijkse opzet is het overzichtelijke en goed in te plannen.

H. Dikmans

Wat ons erg bevreemd heeft, is dat Elise meerdere keren haar eindtoets kon maken en dus zelf kon beslissen wanneer ze toets door kon sturen. Op een gegeven moment is het niet meer zo moeilijk om de... Wat ons erg bevreemd heeft, is dat Elise meerdere keren haar eindtoets kon maken en dus zelf kon beslissen wanneer ze toets door kon sturen. Op een gegeven moment is het niet meer zo moeilijk om de toets binnen de normen te maken. Dat zelfde geldt eigenlijk ook voor de laatste toetsen. Naar onze mening moet je een examen in 1 keer goed kunnen maken, dan weet je of ze echt goed kan typen of niet.

J. Grotenhuis

Goede degelijke opleiding.
Goed dat de oefenstof niet in een keer maar per twee weken komt en dat het tussendoor stopgezet kan worden.

E. Koomen- van Duijn

Leuke cursus, heel kindvriendelijk. Map was heel leuk voor kids.