Anja Vlaanderen

Mooie cursus, goed opgebouwde lessen en mooi lesmateriaal. Fijn dat er persoonlijk contact was voor m'n dochter via internet.

Monique v.d. Hulst

Ik ben blij dat mijn zoon deze cursus heeft gevolgd. Hij heeft veel geleerd. Ook heeft hij tijdens de cursus discipline geoefend.

Meranda Glaasker

Duidelijk, leerzaam en goede uitleg

M. Kamerman

Wij zijn ook ontzettend trots op Sjoerd. Het heeft wel wat voeten in aarde gehad omdat we er toch wel achteraan moesten zitten, maar uiteindelijk was hij ook superblij met zijn diploma natuurlijk

Fam. van der Lugt

Wij vonden de Pica cursus kwalitatief heel goed en deze voldeed volledig aan onze verwachtingen.

Weidgraaf

Wij hadden een dyslexie boek, ik kon niet echt ontdekken wat hier makkelijker aan was dan het normale boek. Verder vind ik een opgave voor kind en ouder toch op zijn minst een half uur per dag.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Bij de dyslexie variant zijn er diverse elementen uit de cursus aangepast. De lessen hebben een speciaal ontwikkeld lettertype en de layout en kleuren zijn aangepast. Dit... Bedankt voor uw feedback. Bij de dyslexie variant zijn er diverse elementen uit de cursus aangepast. De lessen hebben een speciaal ontwikkeld lettertype en de layout en kleuren zijn aangepast. Dit alles om de leesbaarheid te vergemakkelijken. Daarnaast zijn de uitleg en teksten korter en wordt er een ander einddoel qua snelheid gesteld. Veel kinderen met dyslexie of met andere leesproblemen ervaren dit alles als prettig. We willen u bedanken voor uw tips en zullen hiermee aan de slag gaan om het materiaal nog beter te laten aansluiten bij de kinderen.

C. Vaessen

De cursus was super. Alleen de toetsen op het eind waren heel simpel. Niet zo mooi was, dat de kinderen bij de tijdtoets an het einde van een regel niet de returntoets mogen gebruiken, na ja... De cursus was super. Alleen de toetsen op het eind waren heel simpel. Niet zo mooi was, dat de kinderen bij de tijdtoets an het einde van een regel niet de returntoets mogen gebruiken, na ja...
Maar het was anders alles prima!

Claudia Wolffgramm

Super! Onze zoon heeft trouw al die weken dagelijks na school de lessen gemaakt. Tegen het einde waren het hooguit 3 lessen waar we hem iets voor moesten aanmoedigen. We zijn super trots!

Elise vizee

Het was een duidelijke overzichtelijke typecursus. Onze zoon heeft het helemaal alleen kunnen doen, zonder begeleiding van ons als ouders

m van de kamp

Onze dochter kreeg een diploma waarin staat dat ze 290 aanslagen per minuut kan typen, met haar 6 vingers nota bene! Ze is wel een wonderkind , maar dat is onmogelijk!

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Naar aanleiding van uw aanmerking hebben wij het dossier van uw dochter nogmaals bekeken. 290 aanslagen per minuut is een hoge score, maar niet onmogelijk gezien de rest... Bedankt voor uw feedback. Naar aanleiding van uw aanmerking hebben wij het dossier van uw dochter nogmaals bekeken. 290 aanslagen per minuut is een hoge score, maar niet onmogelijk gezien de rest van haar dossier. Ook bij de andere online snelheidstoetsen had uw dochter mooie resultaten. Ervaring leert ons ook dat kinderen bij de eindtoets extra hun best doen en vooraf nog even extra oefenen om een zo hoog mogelijk score te halen.