Angela Messink

Gedegen cursus, speels van opzet, duidelijk, mijn zoon heeft op een aantrekkelijke manier goed leren typen ondanks zijn dyslexie

HJM rigter

Prima, even doorzetten voor de kinderen omdat het altijd net iets minder leuk is dan gedacht. maar dan heb je ook wat en het is echt te overzien.

Jeanet Post

Achteraf gezien denk ik dat mijn kind toch vrij jong was om hieraan deel te nemen. Het heeft haar (en mij dus ook) de nodige moeite gekost om het onder de knie te krijgen. Ze was nog snel afgeleid.... Achteraf gezien denk ik dat mijn kind toch vrij jong was om hieraan deel te nemen. Het heeft haar (en mij dus ook) de nodige moeite gekost om het onder de knie te krijgen. Ze was nog snel afgeleid. Elke dag de nodige strijd om aan het lesje van een half uur te beginnen. Maar we hebben goed doorgezet en 'doorgestoomd'. Ik denk dat als we aan het uitstellen gegaan zouden zijn dat het diploma er niet zou zijn gekomen. Misschien moeten ze minimaal 9 of 10 jaar zijn om eraan te beginnen.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten en tips. De typecursus duurt, afhankelijk van het kind zelf, zo’n 20 lesweken. Dit is best een lange periode. Om een goede typevaardigheid te krijgen, moet er echter... Bedankt voor uw aandachtspunten en tips. De typecursus duurt, afhankelijk van het kind zelf, zo’n 20 lesweken. Dit is best een lange periode. Om een goede typevaardigheid te krijgen, moet er echter veelvuldig worden geoefend. Hierbij is vooral regelmatig oefenen belangrijk. Niet alle kinderen zullen gedurende de gehele cursus hetzelfde enthousiasme kunnen vasthouden als tijdens het begin van de cursus. Wij proberen dit zoveel mogelijk te ondervangen door lesmateriaal aan te bieden dat aansluit bij de belevingswereld van de kinderen, er steeds nieuwe dingen bij te leren en motiverende berichtjes te sturen. Wij willen u ook danken voor de suggestie om al eerder te gaan werken met online-nauwkeurigheidsoefeningen. Wij zullen hier zeker iets mee gaan doen.

Christa Bansema

Deze cursus is Manon goed bevallen, ze kon ontspannen haar lessen volgen, we zullen deze cursus zeker aanbevelen aan derden.

H. Peter

De oefeningen zijn gevarieerd en gaan ergens over. Wat tegenvalt is dat je thuis nog soms nog behoorlijk moet stimuleren om ook daadwerkelijk te gaan typen. En de toetsen werkten niet altijd even... De oefeningen zijn gevarieerd en gaan ergens over. Wat tegenvalt is dat je thuis nog soms nog behoorlijk moet stimuleren om ook daadwerkelijk te gaan typen. En de toetsen werkten niet altijd even goed op I-typen. Wat soms enorme irritatie op de kinderen teweeg bracht. En de kinderen hebben toch al snel de back-space toets te pakken. Ook al sta je erbij.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback op onze cursus. De snelheid van de toetsen op i-typen heeft zeer waarschijnlijk te maken met uw browser en de instellingen. Ondanks dat dit dus niet geheel soepel is... Bedankt voor uw feedback op onze cursus. De snelheid van de toetsen op i-typen heeft zeer waarschijnlijk te maken met uw browser en de instellingen. Ondanks dat dit dus niet geheel soepel is verlopen, heeft uw ene dochter een prachtig eindresultaat behaald en heeft uw andere dochter ook bijna de cursus met goed gevolg afgerond. Beide dames kunnen trots zijn op hun prestaties.

G.s. Euverman

Prima instituut en werkwijze duidelijk! Voor een zelfstandig kind als Demi prima te doen!

Elzemien Brouwer

Oscar heeft de hele cursus zelfstandig gedaan. wij hebben ons er niet mee bemoeid.
dat vond ik erg leuk en plezierig. We hoefden ook niet erg te pushen. blijkbaar was de cursus voor hem motiverend genoeg.

Irene Buiks

Jasmijn is het derde kind uit het gezin dat de cursus gevolgd heeft. Zij is de eerste die nooit gemopperd heeft dat "ze nou alweer moest typen". Ze heeft het met plezier gedaan en wij zijn trots op... Jasmijn is het derde kind uit het gezin dat de cursus gevolgd heeft. Zij is de eerste die nooit gemopperd heeft dat "ze nou alweer moest typen". Ze heeft het met plezier gedaan en wij zijn trots op haar dat ze het zo goed heeft gedaan!

S. Jonker

De lessen waren goed opgebouwd. De cursisten leren zo goed en snel typen. Een zeer leerzame typecursus met ook nog leerzame onderwerpen.