M. Trouwborst

Goede uitleg van tevoren, leuk en leerzaam oefenmateriaal, duidelijke uitleg, goede terugkoppeling over toetsen, onze zoon vond het heel leuk om te doen!

alie spoelstra

Een hele leuke cursus ,ik heb samen met mijn zoon het typen geleerd
typte zelf met 1vinger

Sietske

Anneminke was gezegd dat ze elke dag een half uur moesten oefenen, maar dit viel in de praktijk reuze mee; deze opzet is slim. De tips vooraf hebben we goed opgevolgd waardoor het allemaal prima is... Anneminke was gezegd dat ze elke dag een half uur moesten oefenen, maar dit viel in de praktijk reuze mee; deze opzet is slim. De tips vooraf hebben we goed opgevolgd waardoor het allemaal prima is verlopen. Mijn complimenten. Ook de tussentijdse feedback heb ik als heel positief ervaren en Anneminke ook. Genoeg schouderklopjes en voldoende aanmoediging om door te gaan en daar waar nodig de bijsturen.

ce van dal

Lars vond de cursus leuk om te doen (alleen niet elke dag). De opbouw van de cursus met de stickers leek goed te werken. Toch is de cursus nog redelijk intensief, ik ben blij dat we het in de winter... Lars vond de cursus leuk om te doen (alleen niet elke dag). De opbouw van de cursus met de stickers leek goed te werken. Toch is de cursus nog redelijk intensief, ik ben blij dat we het in de winter hebben gevolgd.

Hulsebos

Zeer tevreden over de cursus.

Ellen Sinke

Goede en leerzame cursus die goed te doen is in een paar maanden. De basisvaardigheden zijn geleerd.

Y. Van Leeuwen

Al onze dochters hebben deze cursus gedaan met veel plezier en nog steeds typen ze met tien vingers!

Linda Koning-Maring

Inge en ook haar zus Anke hebben met veel plezier de cursus gedaan; het vereist discipline en is ook daarom erg leerzaam.

mileen de wit

Fijn duidelijk!