marleen barink

Ik als ouder vind het jammer dat er op het diploma niet aangegeven staat hoeveel aanslagen per minuut je hebt gehaald!

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Resultaten worden weergegeven afhankelijk van de snelheid en de score. Het eindresultaat van uw zoon zat net boven de marge, wij zullen echter een diploma met vermelde... Bedankt voor uw feedback. Resultaten worden weergegeven afhankelijk van de snelheid en de score. Het eindresultaat van uw zoon zat net boven de marge, wij zullen echter een diploma met vermelde resultaten herverstrekken.

I bovendeur

Collin moest behoorlijk gemotiveerd worden, gelukkig is hij geslaagd en het doel van 10 vingerling typen is behaald. Hij kan zich nu goed redden.

Gerda Lissenberg

We hebben de cursus als erg prettig ervaren.

Annet Hankel

De uitleg in de map is erg duidelijk voor kinderen.

M boumeester

Lonie heeft het helemaal zelfstandig gedaan en wij zijn bijzonder trots op haar. Het zegt ook iets over de cursus. Kinderen kunnen dit dus echt zelfstandig doen omdat het zo kindvriendelijk is.... Lonie heeft het helemaal zelfstandig gedaan en wij zijn bijzonder trots op haar. Het zegt ook iets over de cursus. Kinderen kunnen dit dus echt zelfstandig doen omdat het zo kindvriendelijk is. Soms was het wel veel in combinatie met het andere schoolwerk. Over het algemeen zijn wij erg positief.

Tanja van Weert

Bij ons is het heel snel gegaan, onze zoon was enthousiast en heeft zich keurig gehouden aan de voorgeschreven weken. Pica reageert ook snel op de gemaakte toetsen, zodat hij weer verder kon gaan.

Babette Boon

Een goede typecursus om te doen! Als je iets te vragen hebt, krijg je ook snel een reactie terug.
Wij hebben de cursus iets versneld gedaan, ook dat is geen enkel probleem als je dit aangeeft. Iets vertragen mag natuurlijk ook....

Mw van Kalkeren

Overzichtelijke cursus. Bij het behalen van de cursus kan leerling goed typen

steenberghe

Ik vond het erg pretig hoe de lessen waren , en de uitlegplus als mijn dochter iets wil weten kon ze tercht bij haar docent

P. S.

Prima methode ,goede resultaten