Edith Laven

Een intensieve cursus, die wel echt veel tijd kost. Je kind moet echt gemotiveerd zijn, anders redt ze het niet.

A. Smits

Het is een goede, duidelijke cursus.

Angelique de Haan

Zeer goede cursus, ook voor kinderen met dyslexie.

R. Oosterlee

Een goede ervaring, de cursus heeft duidelijke en makkelijk te volgen informatie en werkt zeer goed voor kinderen

Charlotte Henneman

Een leuke motiverende cursus met goed resultaat.

Petra Holst

De cursusopdrachten waren prima te doen qua lengte en tijdsbesteding evenals de toetsen. Echter merkte ik als ouder wel dat in het laatste deel van de cursus de motivatie wat afnam en de... De cursusopdrachten waren prima te doen qua lengte en tijdsbesteding evenals de toetsen. Echter merkte ik als ouder wel dat in het laatste deel van de cursus de motivatie wat afnam en de terugkoppeling op de gemaakte toetsen veelal van hetzelfde waren. Ik denk dat het goed is om de opzet van de eindtoets, waar pas echt ook typsnelheid om de hoek komt kijken ook in de laatste lessen tussentijds wordt getoetst, zodat de leerling tussentijds zelf al een beeld krijgt van zijn/haar eigen typ snelheid en tips krijgt hoe deze te verbeteren. Je zou eventueel ook een soort spel element in kunnen bouwen in het laatste blok (gaming gebasseerd op typvaardigheid en snelheid.

Petra

Fijne methoden niet te veel waardoor het niet saai wordt.

Hannie Wilbers

Een erg leuke en leerzame type periode die belangrijk is voor de ontwikkeling van onze kinderen. Het is ook belangrijk om deze ontwikkeling bij te houden door regelmatig een verhaaltje te typen.... Een erg leuke en leerzame type periode die belangrijk is voor de ontwikkeling van onze kinderen. Het is ook belangrijk om deze ontwikkeling bij te houden door regelmatig een verhaaltje te typen.
M.v.g. Hannie Wilbers

Petra depenbrock

Wij vonden het pica instituut wederom zeer goed onze dochter leerde net als onze zoon in een korte tijd en op een plezierige leermethode zeer snel blind typen wij als ouders zeggen ga zo door en wij... Wij vonden het pica instituut wederom zeer goed onze dochter leerde net als onze zoon in een korte tijd en op een plezierige leermethode zeer snel blind typen wij als ouders zeggen ga zo door en wij bevelen deze cursus ook ten zeerste bij anderen aan