Petra depenbrock

Wij vonden het pica instituut wederom zeer goed onze dochter leerde net als onze zoon in een korte tijd en op een plezierige leermethode zeer snel blind typen wij als ouders zeggen ga zo door en wij... Wij vonden het pica instituut wederom zeer goed onze dochter leerde net als onze zoon in een korte tijd en op een plezierige leermethode zeer snel blind typen wij als ouders zeggen ga zo door en wij bevelen deze cursus ook ten zeerste bij anderen aan

Carin Rombouts

Rick vond het best zwaar, de lessen duurde voor hem soms wel een half uur tot 3 kwartier.
Ik bleef erbij zitten, anders zou er niets gebeuren. Dus het was voor ons een hele intensive periode. Maar we zijn wel heel erg trots op zijn behaalde resultaat.

Ingrid Commandeur

Wij zijn heel tevreden over hoe en wat het typen wordt geleerd.

S. Hoeijenbos

Goede ervaring. Positief punt vinden wij dat er ook andere dingen dan alleen typen geleerd worden, zoals het schrijven van een brief. Of het gebruik van sneltoetsen. Enige kanttekening is dat mijn... Goede ervaring. Positief punt vinden wij dat er ook andere dingen dan alleen typen geleerd worden, zoals het schrijven van een brief. Of het gebruik van sneltoetsen. Enige kanttekening is dat mijn ervaring is dat halverwege de cursus mijn zoon het echt saai begon te vinden, en alleen doorging omdat hij dat had beloofd + al zo ver was gekomen. Pas later met het "binnen de tijd typen" vond hij het weer leuker. Alle positieve berichtjes in Joppe's posthoek komen op mij een beetje ongeloofwaardig over. Ik denk dat veel kinderen het op een gegeven moment saai (en veel) beginnen te vinden en dat het soms ook een kwestie van doorzetten is + gezellig proberen te maken (door de ouders). Maar inhoudelijk: goede cursus.

de groot

Een leuke cursus, waarbij het kind steeds op een speelse manier geprikkeld wordt verder te gaan.

An Buys

Goed, zit heel een hele goede opbouw in. Aantrekkelijk en je leert meer dan alleen typen.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw positieve feedback en tip. We zullen deze zeker oppakken. Tom heeft een fantastisch resultaat behaald en kan trots zijn op zijn opgebouwde vaardigheid.

Anny Tebrunsvelt

Netjes en elke keer was het pakket op tijd.

M. Hekking

Enorm goed bevallen. Degelijke cursus (belangrijk voor ouders!) en toch absoluut motiverend voor kinderen. Onze dochter vloog door het lesmateriaal heen en kan nu prima typen.