Vreugdenhil

Prima cursus met leuke spelletjes als beloning, dat maakt het voor kinderen extra leuk

abuteijn

Prima cursus, mijn dochter heeft de cursus met plezier gedaan.

Jelly Jelsma

Het is een leuke cursus. Maar in de de laatste weken zouden er meer oefen examens in de map mogen zitten. Ali-anna haalde niet in 1x de eind toets. Ze moest steeds de zelfde toets sneller leren... Het is een leuke cursus. Maar in de de laatste weken zouden er meer oefen examens in de map mogen zitten. Ali-anna haalde niet in 1x de eind toets. Ze moest steeds de zelfde toets sneller leren typen met minder fouten. Als je heel vaak de zelfde toets oefent dan lukt dit op den duur wel.

Helga Meen

Wij hebben goede ervaringen met PICA . dit jaar met onze dochter Linde en een paar jaar geleden met onze dochter Karen allebei zeer goed geslaagd. Een goede cursus.

Karin Baarda

Jelke zag iedere 2 weken weer uit naar een nieuwe envelop, vond Joppe ook erg leuk. Wij vonden de lesstof ook prima te doen, niet te lang zodat geen verveling of ergernis kon ontstaan bij Jelke.... Jelke zag iedere 2 weken weer uit naar een nieuwe envelop, vond Joppe ook erg leuk. Wij vonden de lesstof ook prima te doen, niet te lang zodat geen verveling of ergernis kon ontstaan bij Jelke. Makkelijk te herhalen bv de tijdstraining. wij hebben het zeker als een prettige cursus ervaren ondanks dat je persoonlijk les krijgt. Voor Jelke was dit veel beter ivm zijn faalangst. En hij leerde snel. Ik zou het andere ouders ook zeker adviseren.

R de Vries

Wij hebben de cursus als goed ervaren.
Voor ons als ouders was het wel nodig om mee te kijken en onze dochter aan te moedigen.

paddy vervoort

Niamh heeft met veel plezier deelgenomen aan de typcursus.
zelfs zo dat we af en toe moesten afremmen.
Ook in de vakantie vond ze het leuk om door te werken.

E.L. de Groot

De man die de cursus kwam introduceren bleef veeel te lang en hoorde voornamelijk zichzelf
graag praten. Zeer storend en voor het kind al helemaal niet leuk.
Wij wonen in Winsum (Gn)

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw positieve feedback over onze cursus. We vinden het spijtig om te horen dat onze cursusadviseur niet zo’n goede indruk heeft achtergelaten. Omdat niet iedereen altijd een bezoek thuis... Bedankt voor uw positieve feedback over onze cursus. We vinden het spijtig om te horen dat onze cursusadviseur niet zo’n goede indruk heeft achtergelaten. Omdat niet iedereen altijd een bezoek thuis op prijs stelt, bieden wij mensen nu ook de mogelijkheid om direct online aan te melden. Een gezin kan dus kiezen of zij een uitgebreid adviesgesprek willen aanvragen of zich direct via onze site willen aanmelden.

mossel

Prima cursus, goed te doen voor kinderen.

Diana Speksnijder

Onze dochter ging gemotiveerd aan de slag. Gedurende de cursus nam de motivatie bij haar af. Ze vond het meer een verplichting om te oefenen. Als ouders haar er veel aan helpen herinneren.