Marga Witsenboer

De pica cursus geeft kinderen een goede kans om zelfstandig te leren typen

p.c. paulides

Mijn dochter moest de eerste week van de cursus herinnerd worden dat ze de cursus-les moest doen, maar daarna deed ze de cursus helemaal uit zichzelf. De cursus was moeiteloos ingepast in haar tijd... Mijn dochter moest de eerste week van de cursus herinnerd worden dat ze de cursus-les moest doen, maar daarna deed ze de cursus helemaal uit zichzelf. De cursus was moeiteloos ingepast in haar tijd na school. Ik hoefde haar nooit te helpen. Als zij een vraag had of iets niet snapte, zocht ze contact met de pica-medewerkster en kreeg altijd bevredigend antwoord.

Diane de Rijk

In korte tijd heeft onze dochter erg goed en snel typen geleerd.

Petra Kapteijns

Duidelijke cursus. Stap voor stap uitgelegd. Niet teveel in 1 keer.

van Belzen

Geen spijt van,
maar elke dag typen is veel

G. de Groot

Een hele leuke en kindvriendelijke cursus

M. Van den Kommer

Super trots, heel gedisciplineerd heeft ze iedere werkdag haar oefeningen gedaan. Voor de eindtoets was ze erg zenuwachtig, maar het is haar gelukt. Fijne methode, door de tweewekelijkse post bleef... Super trots, heel gedisciplineerd heeft ze iedere werkdag haar oefeningen gedaan. Voor de eindtoets was ze erg zenuwachtig, maar het is haar gelukt. Fijne methode, door de tweewekelijkse post bleef ze alert en gemotiveerd.

oudendorp

Goede cursus alleen weinig controle

C goos

Goede aanpak, stapje voor stapje.

Aisha Lewakabessy

Leuke overzichtelijke cursus. Als ouder zijnde weinig naar moeten kijken. Op het laatst alleen veel stimuleren om Airto elke dag een lesje te laten maken.