A. Boonstra

Het was elke dag een strijd om ze aan het typen te krijgen. Ze vonden het erg saai, hoewel de teksten wel interessant zijn. Iets van een spelelement zou welkom zijn geweest .

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten. Wij proberen de kinderen zoveel mogelijk te motiveren door aantrekkelijke teksten te laten typen, de feedback van de begeleidsters en de games die na bepaalde... Bedankt voor uw aandachtspunten. Wij proberen de kinderen zoveel mogelijk te motiveren door aantrekkelijke teksten te laten typen, de feedback van de begeleidsters en de games die na bepaalde toetsen als beloning vrijkomen. In twintig weken tijd proberen wij kinderen een goede typevaardigheid bij te brengen. De eerste helft van de cursus richten wij ons op het aanleren van de letters. Pas als deze goed in het geheugen zitten, maken wij een start met het opbouwen van de snelheid. Wij vinden het idee om al eerder toetsen op snelheid te laten maken, echter wel een goede suggestie en wij zullen gaan onderzoeken hoe wij dit kunnen inbouwen in de cursus.

sandra Verbeek

Super Cursus ,makkelijk te volgen, overzichtelijk en leuke beloningsspelletjes!

J. de Jager

Britt had niet altijd zin, maar wij hebben als ouders gezegd dat als ze gewoon iedere week 5 lessen deed dat ze dan ook met 5 maandjes al klaar was. Ook gewoon de vakantie's doortypen dan hou je... Britt had niet altijd zin, maar wij hebben als ouders gezegd dat als ze gewoon iedere week 5 lessen deed dat ze dan ook met 5 maandjes al klaar was. Ook gewoon de vakantie's doortypen dan hou je het ritme er lekker in. Dit is ons goed bevallen en zo heeft ze haar typecursus heel snel afgerond.

Marielle Wattel

Veel te vrijblijvende cursus, wel leuk materiaal.

Reactie Picatypen:

Wij willen u bedanken voor uw aandachtspunt. Wij zullen zeker onderzoeken hoe wij dit beter kunnen ondervangen in de toekomst. Bedankt voor de suggestie.

Jan Grüntjes

Goed opgezette cursus maar heb wat vraagtekens bij de persoonlijke begeleiding.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback op de cursus. We werken met echte juffen die de toetsen nakijken en vervolgens berichten sturen. Wij vinden het daarom ook jammer dat de berichten als standaard worden... Bedankt voor uw feedback op de cursus. We werken met echte juffen die de toetsen nakijken en vervolgens berichten sturen. Wij vinden het daarom ook jammer dat de berichten als standaard worden ervaren. We zullen uw advies zeker ter harte nemen en hiermee aan de slag gaan.

Maartje den Hartog

Onze dochter vond het een erg leuke cursus met interessante onderwerpen waarover getypt moest worden.

M. Stout

Goede cursus. Vergt veel discipline van het kind.

veronique weijsen

Zeer prettige ervaring met uw instituut.

leemans

Bij de start vond ik het erg spannend, Amadou houdt dat soort dingen meestal niet zo lang vol.
Toch was ik blij verrast over zijn inzet. Dit is hij de hele periode trouw blijven volhouden. Hij werd duidelijk uitgedaagd door de cursus.