annemirthe

Mijn kind doet het heel
goed want ze heeft haar diploma al gehaald

tina bos

Een goede cursus . Ze heeft hem met veel plezier gedaan en was goed vol te houden.

D. Nijsen-Portier

Goede cursus, maar het kind moet wel wat discipline hebben om iedere dag zijn type/ huiswerk te maken. Roel startte geweldig goed, maar zijn animo werd gaandeweg minder. We hebben er als ouders... Goede cursus, maar het kind moet wel wat discipline hebben om iedere dag zijn type/ huiswerk te maken. Roel startte geweldig goed, maar zijn animo werd gaandeweg minder. We hebben er als ouders behoorlijk aan moeten 'trekken'.

Solane Beeke

Pittig voor 7jarige maar met doorzetting m'n door ouders heeft ze het met plezier gedaan.

van Boeijen

Prima, we hebben voor 3 kinderen voor deze cursus gekozen, omdat ze zelf hun tempo kunnen bepalen en alles online gebeurd. We zien geen meerwaarde van klassikale bijeenkomsten en dat brengt wederom... Prima, we hebben voor 3 kinderen voor deze cursus gekozen, omdat ze zelf hun tempo kunnen bepalen en alles online gebeurd. We zien geen meerwaarde van klassikale bijeenkomsten en dat brengt wederom veel geregel mee. Dat is ons met pica gespaard gebleven omdat je alles zelf kunt bepalen. Jodie heeft hiermee een positieve leerervaring opgedaan.

Elanda Urbach

Het enige, maar zeker belangrijke, waar wij niet over tevreden waren, is de consulent die thuis informatie gaf over de cursus. De arrogante houding, het feit dat hij bleef praten over zichzelf en... Het enige, maar zeker belangrijke, waar wij niet over tevreden waren, is de consulent die thuis informatie gaf over de cursus. De arrogante houding, het feit dat hij bleef praten over zichzelf en ons geen ruimte bood om iets te vertellen of te vragen, maakte dat we in eerste instantie niet voor dit instituut wilden kiezen. Echter gesprekken met mensen die wel voor de cursus hadden gekozen en aangaven zeer tevreden te zijn over de kwaliteit van de cursus, heeft ons over de streep getrokken. Fijn dat we dit alsnog even via deze weg kunnen uiten.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw positieve feedback over onze cursus. We vinden het spijtig om te horen dat onze cursusadviseur niet zo’n goede indruk heeft achtergelaten. Omdat niet iedereen altijd een bezoek thuis... Bedankt voor uw positieve feedback over onze cursus. We vinden het spijtig om te horen dat onze cursusadviseur niet zo’n goede indruk heeft achtergelaten. Omdat niet iedereen altijd een bezoek thuis op prijs stelt, bieden wij mensen nu ook de mogelijkheid om direct online aan te melden. Een gezin kan dus kiezen of zij een uitgebreid adviesgesprek willen aanvragen of zich direct via onze site willen aanmelden.

H. van der Vegte

Onze dochter en (jongste) zoon hebben beide veel plezier beleefd aan het volgen van de typecursus! Onze ervaring is dat ze hier veel baat bij hebben. Onze middelste zoon heeft geen cursus gevolgd en... Onze dochter en (jongste) zoon hebben beide veel plezier beleefd aan het volgen van de typecursus! Onze ervaring is dat ze hier veel baat bij hebben. Onze middelste zoon heeft geen cursus gevolgd en kan lang niet zo snel en handig typen, voor hem toch een gemiste kans ...

Irene

De uitleg, introduktie en toelichting voorafgaand aan de cursus was goed en duidelijk.
De cursus zelf was prima te volgen en bleef onze zoon grotendeels boeien.