hendrikus

Goede curses en leuk om te doen

Nancy de Wolff

Onze zoon heeft vorig jaar de typ cursus gedaan en hierna de PowerPoint. Hij was hier zeer enthousiast over. Al die weken hebben we er nooit toe moeten zetten om zijn les te doen. Met veel plezier... Onze zoon heeft vorig jaar de typ cursus gedaan en hierna de PowerPoint. Hij was hier zeer enthousiast over. Al die weken hebben we er nooit toe moeten zetten om zijn les te doen. Met veel plezier deed hij dit uit zichzelf. En al snel zagen we hoe vaardig hij werd en zeker nu vliegt hij over het toetsenbord. En ook de PowerPoint was super.

Fam. Noomen

Uitstekend en duidelijk. De introduktie vooraf bij ons thuis was zeer verhelderend en gaf ons kind rust tijdens de typecursus.

Elke van Riel

Elias heeft de cursus met succes afgerond. Hij heeft het oefenen voor Pica een tijdje als smoesje gebruikt om te gaan computeren boven. Het zou prettig zijn als de ouders af en toe een mailtje... Elias heeft de cursus met succes afgerond. Hij heeft het oefenen voor Pica een tijdje als smoesje gebruikt om te gaan computeren boven. Het zou prettig zijn als de ouders af en toe een mailtje krijgen over de vorderingen.

Alinda Rutgers

Drie van onze kinderen hebben een pica cursus gevolgd en daar zijn we zeer enhousiast over. Zowel over de introductie thuis, als de cursus zelf. Onze oudste is ooit naar typeles geweest, maar het... Drie van onze kinderen hebben een pica cursus gevolgd en daar zijn we zeer enhousiast over. Zowel over de introductie thuis, als de cursus zelf. Onze oudste is ooit naar typeles geweest, maar het verschil daarmee in het voordeel van pica is groot. We zien dat het resultaat van de pica cursus ook blijvend is, de kinderen hebben veel er veel gemak van dat ze goed hebben leren typen.

Annemiek Scholte op Reimmer

We zijn erg tevreden maar vooral trots dat hij zijn typediploma heeft gehaald.

Mieke Schols

Het is in een woord geweldig.

Birgitte

De cursus was goed te doen voor Bregje, qua tempo en manier van leren.

Hans Kelder

Zeer positief en op een leuke en goede manier werd alles aangeboden, heel stimulerend voor Matthijs.