Marc van Wolferen

De inhoud van de cursus is prima, de stimulering zeer matig.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Wij proberen de cursisten zo veel mogelijk te stimuleren door middel van persoonlijke berichten van de begeleidsters op hun ingezonden toetsen en vragen. Ook kunnen... Bedankt voor uw feedback. Wij proberen de cursisten zo veel mogelijk te stimuleren door middel van persoonlijke berichten van de begeleidsters op hun ingezonden toetsen en vragen. Ook kunnen cursisten ons altijd bellen met vragen. Er is vrij veel contact geweest tussen uw dochter en haar begeleidster. Ouders kunnen de voortgang van hun kind inzien op de site van het kind, hier is nog geen aparte ouderportal voor. Bedankt voor de suggestie. Dit is wellicht iets om in de toekomst verder uit te werken. Momenteel kunnen ouders echter met de inlogcodes van de cursist op de site zien welke toetsen en berichten er zijn ingestuurd, hoe deze zijn gemaakt en ook de reacties van de begeleidsters hierop.

B.C.

Positief, mijn kind ging altijd met plezier met de oefeningen van start

m de breu-deetman

Zeer positief, mijn dochter keek uit naar de post om weer verder te kunnen gaan! Ze heeft er enorm veel aan. Ze is snel met opdrachten voor school met de PC. Heeft daardoor veel tijd over om andere... Zeer positief, mijn dochter keek uit naar de post om weer verder te kunnen gaan! Ze heeft er enorm veel aan. Ze is snel met opdrachten voor school met de PC. Heeft daardoor veel tijd over om andere leuke dingen te doen. Goed voor haar zelfvertrouwen. Een super investering!!! Wij hebben nog twee dochters die wij als zij in groep 6 zitten absoluut deze cursus gaan laten doen!

Yvonne Hoppenbrouwer

Kinderen leren in een rustig tempo hoe ze blind moeten typen, dit is voor in de toekomst heel fijn.

Iris van Veen

Jorne is zeer gedisciplineerd.. Dus kon zich goed motiveren om elke dag oefeningen te doen. Hij vond het wel erg saai na een aantal weken.. Maar heeft er wel enorm veel aan gehad.

Ruiter

Een goede cursus onze dochter was erg gemotiveerd en heeft hem naar volle tevredenheid afgerond

Verbeek

Het wordt duidelijk uit gelegd hoe het werkt en wat je moet doen, de kinderen krijgen via hun mail de reactie hoe ze het hebben gedaan positief

N.R. van Hoorn

Goede cursus waarmee mijn zoon zonder te veel inspanning goed mee heeft leren typen.