A. Bombeld

De uitnodiging ontvangen via de basisschool. Prima vervolg stappen.

Anja van Bemmel

Mijn dochter heeft met veel plezier deze typ cursus gevolgd. Maakte elke dag trouw haar lessen en was gemotiveerd. Deed alles zelfstandig.

van Nistelrooij

Uitstekend. Vergt bij kleinere kinderen wel veel dagelijkse betrokkenheid / inzet van de ouders

Esmeralda den Braber

Onze dochter vond het super leuk en deed haar typwerk zonder mopperen. Ideaal was het dat je ook lessen kunt doorschuiven als je soms op vakantie bent...

Kuipers

Larissa heeft de cursus met plezier gedaan en kan nu heel goed typen, waar ze zeker haar profijt vaan heeft.

Floor Lafeber

Voor slimme kids is Pica een goed instituut om redelijk snel te leren typen

Linda Dijkhuizen

Positief, onze zoon heeft goed leren typen en vond het zelf erg leuk om te doen.

Marja Arling

In het begin was Gerco moeilijk aan het typen te krijgen, maar naar mate de cursus vorderde ging ook zijn tempo en motivatie omhoog. Na de cursus kon hij veel beter typen dan zijn 2 jaar oudere zus,... In het begin was Gerco moeilijk aan het typen te krijgen, maar naar mate de cursus vorderde ging ook zijn tempo en motivatie omhoog. Na de cursus kon hij veel beter typen dan zijn 2 jaar oudere zus, zodat zij nu bezig is met jullie cursus en ook bij haar zien we nu al vooruitgang (ca.les40)

a.

Onze dochter (toen 9 jaar) heeft de curus volledig zelfstandig gevolgd. Ze had er plezier in en heeft prima leren typen. Ze heeft er nu profijt van bij het maken van bv werkstukken op school