Carol Nieuwenhuis

Leuk gebracht door de persoon die er over kwam vertellen en er werd iedere 2 weken uitgekeken naar het nieuwe deel van de cursus.

brenda spaans

Erg prettig en goed te volgen voor de kinderen

De Koning

Het is best wel intensief voor een kind, maar toch een mooie opzet, opgedeeld in kleine stukjes.

C. den Boer

Goed systeem, echter onze oudste dochter is ook wel heel trouw en goed. Wel zo goed dat we dochter no 2 ook aan de pica willen.

G.Mete

Leuke leerzaam training zelfs ik als volwassen heb ik het hierdoor geleerd. Ik heb de training zelf doorgenomen en je hoeft hem zelfs niet zo intensief te doen als de kleintjes

Regina van der Horn

Goede leuke cursus. De motivatie zakte in de loop van de cursus helaas wel wat weg.
Marieke was blij dat het voorbij was.
Het blind typen komt nu goed van pas op het voortgezet...
Marieke was blij dat het voorbij was.
Het blind typen komt nu goed van pas op het voortgezet onderwijs. Het is echt een aanrader! Kinderen kunnen tegenwoordig in het digitale tijdperk niet meer zonder.

H. Van Varik

Heel erg fijn dat hij deze cursus heeft gevolgd. Hij is nog maar 10 jaar oud, maar hij heeft al zoveel gemak en plezier van zijn type diploma! Voor school komt het goed van pas en hij vindt het leuk... Heel erg fijn dat hij deze cursus heeft gevolgd. Hij is nog maar 10 jaar oud, maar hij heeft al zoveel gemak en plezier van zijn type diploma! Voor school komt het goed van pas en hij vindt het leuk om zelf verzonnen verhalen te typen op de pc..