c van lent

Prima de kinderen vonden het leuk om de cursus te volgen.
Ook de druk is niet te hoog, zodat de kinderen gemotiveerd blijven en vertrouwen blijven houden in hun zelf.

Wijnen

Elke dag 1 les doen dan valt het wel mee

Wijnbergen

Goede opbouw van de cursus

S van Maaren

PRIMA, BETAALBARE CURSUS.

Petra Verbree

Onze 3 kinderen hebben allen de cursus gevolgd. Ik weet dat een andere partij het leuker doet, maar het gaat mij niet om de leuk maar om het resultaat.
Motivatie hangt erg af van het kind...
Motivatie hangt erg af van het kind zelf. Onze jongste (jongen) was na een paar lessen er eigenlijk wel klaar mee maar toch bleef hij zijn best doen.
Het leuke was dat hij alles zelfstandig kon doen; ook het doorsturen en reactie lezen etc.
De reactie vond hij na een aantal keren heel stom omdat hij merkte dat het standaard zinnen waren.

Mijn dochter van 9 leerde met deze methode typen. Ik was een beetje sceptisch omdat het zelfstudie is en ik me afvroeg of dat voor deze leeftijd zou gaan werken. Zelf heb ik destijds op dezelfde... Mijn dochter van 9 leerde met deze methode typen. Ik was een beetje sceptisch omdat het zelfstudie is en ik me afvroeg of dat voor deze leeftijd zou gaan werken. Zelf heb ik destijds op dezelfde leeftijd typeles gehad in een typeschool, waar je 1 keer per week heenging en verder was er natuurlijk dagelijks thuisstudie. Ik had daar hele slechte herinneringen aan (ook al haalde ik mijn typediploma in 1 keer), het sloot niet aan bij de leeftijd en was erg saai. Deze methode werkt heel goed, mijn dochter kijkt wél terug op leuke typelessen. De teksten zijn aangepast aan de leeftijd en de methode werkt stimulerend. Het nivo is goed, ze heeft er direct wat aan bij het maken van werkstukken en huiswerk.

S. Jansen

Zeer goede ervaringen met Pica.