Onze zoon vond het een leuke cursus, met heel veel leuke weetjes en filmpjes. Ook leuk dat de teksten aansluiten bij het land en dat ze interessant zijn om te typen! Wij vonden het als ouders fijn... Onze zoon vond het een leuke cursus, met heel veel leuke weetjes en filmpjes. Ook leuk dat de teksten aansluiten bij het land en dat ze interessant zijn om te typen! Wij vonden het als ouders fijn dat hij het grotendeels zelfstandig kon doen, maar dat we ook mee konden kijken met zijn vorderingen en soms konden helpen als dat nodig was. Onze zoon heeft goed en snel leren typen. Richting het einde van de cursus werd het wel steeds moeilijker om de doelen te halen en werkte het soms frustrerend als een dag weer opnieuw over moest, maar op zich juist een goede leerervaring voor een kind dat meestal maar weinig moeite hoeft te doen voor het leren.

Kim

Prima degelijke type cursus. Soms wat frustratie, maar dat hoort erbij.
Prima degelijke type cursus. Soms wat frustratie, maar dat hoort erbij.
Onze zoon geeft aan op school makkelijk en sneller te kunnen typen. Wat ons betreft is er een mooie basis gelegd waar hij alleen maar profijt van heeft.

Pol

De doelen zijn erg hoog. Dat gaf onze dochter veel stress

Reactie Picatypen:

Bedankt voor de feedback! De gestelde doelen zijn over het algemeen heel goed haalbaar en volgens de norm. We hebben deze doelen gebaseerd op leesniveau en motorische ontwikkeling. Wanneer een kind... Bedankt voor de feedback! De gestelde doelen zijn over het algemeen heel goed haalbaar en volgens de norm. We hebben deze doelen gebaseerd op leesniveau en motorische ontwikkeling. Wanneer een kind nog moeite heeft met de snelheid of nauwkeurigheid, dan is er altijd de mogelijkheid om extra te oefenen. Wanneer het lastig blijft dan kan in overleg met de typecoach altijd gekeken worden of een lager niveau wellicht beter werkt. Inmiddels is de cursus afgesloten met een mooi diploma en zijn de gestelde doelen behaald, super knap! Daarmee heeft jullie dochter een zeer goede vaardigheid opgebouwd waar ze haar hele leven veel plezier van zal hebben.

corine

Leuke cursus maar soms wel heel langdradig, lastige woorden (in de werelddelen) en als het aan het einde van de les niet goed genoeg was moest de hele cursusdag weer opnieuw. dat gaf soms voor heel... Leuke cursus maar soms wel heel langdradig, lastige woorden (in de werelddelen) en als het aan het einde van de les niet goed genoeg was moest de hele cursusdag weer opnieuw. dat gaf soms voor heel veel frustaties

Annerieke

Prima cursus en goed te doen in twee weken.

van oosten

Cursus is goed te doen voor kinderen

Bastien

Goede ervaring! Praktisch en leerzaam!

Harberink

Vaak geen zin om eraan te beginnen