Esther

Redelijk . Bij vragen pas laat antwoord of geen.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Alle toetsen, berichten en vragen worden door ons begeleidingsteam persoonlijk beantwoord. Omdat dit niet geautomatiseerd is en onze begeleidsters daadwerkelijk zelf de... Bedankt voor uw feedback. Alle toetsen, berichten en vragen worden door ons begeleidingsteam persoonlijk beantwoord. Omdat dit niet geautomatiseerd is en onze begeleidsters daadwerkelijk zelf de berichten beantwoorden, kan het soms iets langer duren voordat een cursist een antwoord krijgt. Wij proberen alles zo snel mogelijk te beantwoorden. Voor echt dringende vragen zijn wij altijd telefonisch bereikbaar.

ciska peels

Het was onze 4 e dochter die de typecursus via Pica volgde. Dus goede ervaringen

v. Ham

Goed, duidelijk en zonder stress!

graciala

Shaquel heeft het als fijn ervaren. In zijn eigen tijd werken en ik merk dat hij er profeit van heeft op de computer werken. Ik ben zijn moeder en heb gezien wat dit voor mijn kind heeft betekend.... Shaquel heeft het als fijn ervaren. In zijn eigen tijd werken en ik merk dat hij er profeit van heeft op de computer werken. Ik ben zijn moeder en heb gezien wat dit voor mijn kind heeft betekend. Goed werk van picca ga zo door

M. van den Hoogen

Goed. Oefeningen zijn niet te lang of te kort. Na afloop van de cursus kan Arvid blind typen, met een redelijke snelheid.

T. de Bruijn

In het begin ging de cursus vlot. Op een bepaald moment kwam de klad er in.
In het begin ging de cursus vlot. Op een bepaald moment kwam de klad er in.
Mijn dochter had er niet veel zin meer in en was ook niet meer te motiveren. Later is door een vriendinnetje die de cursus ging doen de draad weer opgepakt.
Gelukkig heeft ze het uiteindelijk tot een goed einde gebracht.

Renate

Goed, duidelijk, wel jammer, is enige minpunt, dat er niet gereageerd wordt op mails.

R.van den Hoorn-Kieft

Lessen primaop tijd binnen. Lessen ingedeeld op een leuke manier
Tempo goed te doen.