bianca

Prima zeer leerzame cursus

m.goudswaard

Voor kinderen die heel zelfstandig zijn, een prima manier om te leren typen. De wekelijkse post en ritme in toetsen hielp enorm. Onze zoon heeft het helemaal zelfstandig gedaan. De feedback vonden... Voor kinderen die heel zelfstandig zijn, een prima manier om te leren typen. De wekelijkse post en ritme in toetsen hielp enorm. Onze zoon heeft het helemaal zelfstandig gedaan. De feedback vonden wij aan de magere kant/niet erg specifiek op wat hij nog beter kon oefenen.

Mark Zellenrath

Prima. Vooral de persoonlijke aandacht aan het begin bij het intake-gesprek en door de cursus heen via de email maakt het beter vol te houden.

Marga

Als een kind zelf gemotiveerd is een prima cursus, maar als er niet goed gepresteerd word, weinig feedback van jullie kant

Reactie Picatypen:

Naar aanleiding van deze feedback hebben wij contact met de familie opgenomen. We hebben de situatie uitgebreid besproken en een prettig gesprek gehad.

Titus Tielens

Prima, alles ging vanzelf, ik hoefde niks te doen. Paul kon het prima doen.

F. Bleekveld

De cursus is voor onze dochter goed geweest. Ze typt goed op snelheid met weinig foutjes. Is wel belangrijk omdat ze straks veel met de computer op het voorgezet onderwijs werkt.

I.J.M. Bor-van Daalen

Prima cursus voor kinderen