martine schoutsen

Onze jongste dochter heeft, net als haar 2 oudere broers, veel plezier gehad met de PICA cursus. Ze ging uit haarzelf de lessen doen omdat ze er gewoon zin in had. Vond de feedback ook leerzaam en... Onze jongste dochter heeft, net als haar 2 oudere broers, veel plezier gehad met de PICA cursus. Ze ging uit haarzelf de lessen doen omdat ze er gewoon zin in had. Vond de feedback ook leerzaam en goed.
Binnen no-time had ze de klus geklaard.
Inmiddels dus 3 enthousiaste PICA typers hier in huis!

Mevr.L.H.Ho

Goede lesmethode en stimuleren zodat uw kind verder wilt leren.

van Vliet

Leuke cursus, maar eigenlijk voor het mooie te lang.

Angelique de mooij

Ik vind het een super cursus joyce heeft het echt goed geleerd. Dus erg bedankt.

Sandra de Bruin

Ik heb ervaren dat mijn beide kinderen heel goed hebben leren typen bij Pica. Ze kunnen nu allebei heel goed blind typen en werkstukjes zijn altijd erg snel uitgetypt. Alleen maar voordelen...

Natascha

Een goede op leeftijdsniveau ingerichte cursus. Mijn dochter vond het erg leuk om te doen. Het bleef uitdagend, met iedere week weer andere oefeningen.

Jeroen van Gemert

Goed overzichtelijk en leuke manier van leren typen.

Eva Sabate

Goed maar met verbeterpunten.

H. Kamphuis

Het was een leuke cursus, echter vond ineke het aan het eind pittig worden en werd er gedemotiveerd om terug te gaan in de lessen om het tempo te halen. Ze zijn nog klein en het vraagt wel discipline.