Marco Hoppenbrouwer

Uiterst tevreden

G. Sezer

Was zeer nuttig! Goeie informatieve teksten om te typen. De laatste 10-20 lessen duurden te lang voor mijn dochter. Het was voor haar te veel herhaling.

Hanneke

Leuk die persoonlijke benadering via het web

Perton

We hebben vier kinderen, de vierde is nu bezig met de cursus en de derde heeft de cursus net afgerond. Niet voor niets alle vier langs jullie traject gestuurd: het is een degelijke typopleiding waar... We hebben vier kinderen, de vierde is nu bezig met de cursus en de derde heeft de cursus net afgerond. Niet voor niets alle vier langs jullie traject gestuurd: het is een degelijke typopleiding waar ze echt plezier van hebben op de middelbare school. De investering in geld en tijd echt waard.

N Berendsen

Het zal een goede cursus zijn maar niet voor dyslectische kinderen. Hier hadden specifiek om gevraagd.Onze zoon zag totaal geen uitdaging en was niet gemotiveerd. Dit zou verbeterd kunnen worden.

Reactie Picatypen:

Sinds begin van dit schooljaar hebben we een dyslexie variant van de typecursus. Deze variant is speciaal ontwikkeld voor kinderen met dyslexie. Helaas was deze variant nog niet beschikbaar toen... Sinds begin van dit schooljaar hebben we een dyslexie variant van de typecursus. Deze variant is speciaal ontwikkeld voor kinderen met dyslexie. Helaas was deze variant nog niet beschikbaar toen Sion de cursus startte. We hebben dit samen met mevrouw Berendsen besproken en zij was blij dat wij dit hebben opgepakt.

M. Van huil

Fijne, duidelijke en goed te volgen cursus

Carina van Eijl

Goed lesmateriaal, door het stripverhaal is het voor de kinderen leuk om de nieuwe opdrachten te ontvangen.

Mirella

Goede cursus, ben heel tevreden

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw reactie.